iphone4s scherm vervangen nu geen gsm bereik iphone naar fabrieksinstelling gezet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal zou iemand mij kunnen helpen bij de volgende probleem?? Ik heb een iphone4s, scherm was kapot heb ik dus mijn scherm vervangen. telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4s scherm vervangen nu geen gsm bereik iphone naar fabrieksinstelling gezet
hallo allemaal zou iemand mij kunnen helpen bij de volgende probleem??
Ik heb een iphone4s, scherm was kapot heb ik dus mijn scherm vervangen. telefoon weer aangedaan nadat ik mijn nieuwe scherm op bevestigd heb. Nu doet alles het weer behalve mijn GSM bereik blijft bij zoeken hangen!! Dus heb ik mijn IPhone 4s eerst een reservekopie gemaakt en daarna naar fabrieksinstelling terug gezet dus helemaal verwijderd zoals je hem ook nieuw krijgt de winkel. Nu als ik mijn Iphone 4s aan Itunes koppel om te activeren vindt Itunes mijn Iphone 4s wel maar Itunes wil hem eerst herstellen voordat ik hem kan activeren. Deze stappen volg ik dan om te herstellen maar uiteindelijk bereikt Itunes een punt waarbij ik het volgende melding krijg systeem fout (-1) ! Heeft iemand hier een oplossing voor?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis krijg je de -1 error door een hardware fout.
Misschien heb je het scherm niet correct terug aangesloten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
herstellen 4g naar fabrieksinstelling | bennybreda | iPhone algemeen | 5 | 06-08-10 11:39 |
iPhone: 3.1.2 naar 4.0 Geen bereik meer | Genius66 | Jailbreak | 2 | 11-07-10 02:01 |
iPhone: Firmware 3.1.2 terug naar fabrieksinstelling | ivomarin | Jailbreak | 0 | 02-04-10 11:11 |
geen bereik na downgraden van 3.0 naar 2.2 | karin0204 | Archief | 35 | 23-03-09 23:41 |
gsm bereik zeer slecht wanneer 3g uitstaat? | jorisdirks | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-10-08 14:58 |
|
|