herstellen 4g naar fabrieksinstelling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, vandaag mijn 4g gekregen,, aan intunes gehanegen , gehangen, en gesychroniseerd.. nu zou ik graag willen weten, wat ik moet doen, om alles er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herstellen 4g naar fabrieksinstelling
hallo,
vandaag mijn 4g gekregen,, aan intunes gehanegen , gehangen, en gesychroniseerd.. nu zou ik graag willen weten, wat ik moet doen, om alles er weer uit te krijgen, zoals mijn gegevens, contacten en progammas,. dus eigenlijk weer zo zien te krijgen, zoals ik hem heb gekregen. ik wil hem namelijk terug brengen naar de winkel.. ik hoop op een snelle reaktie, alvast vriendelijk bedankt.. mvg benny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aan iTunes hangen en op herstellen klikken, daarna geen reservekopie terugzetten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou niet moeten kunnen toch? |
|
||||
|
||||
Het klopt dat je accountnaam nog als enige bij de instellingen staat.
Maar hoe kon diegene dan Hyves installeren zonder jouw wachtwoord. Zoals hierboven beschreven, met herstellen in iTunes is ie helemaal leeg.
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn eerste iPhone had ik overgenomen van een maat van me. Hetzelfde "probleem" had ik ook toen ik na een 3-tal maanden Hyves uit de App Store downloadde. Ik kon direct in zijn Hyves mail komen e.d. Vond dit erg vaag, omdat hij de telefoon ook gerestored had. Destijds FW 3.1.2 geloof ik..... |
|
||||
|
||||
Als je de telefoon hersteld, en na het opnieuw opstarten geen backup terug zet, en ook niet als nieuwe telefoon instelt komt er volgens mij helemaal geen data terug op de iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone fabrieksinstelling voor retour | martjee | iPhone algemeen | 5 | 30-03-11 17:33 |
iPhone: Herstellen naar 4.0.1 | djkavaa | Jailbreak | 11 | 17-08-10 00:12 |
iPhone: 3.1.2. herstellen naar 3.1.2. | ruben | Jailbreak | 37 | 02-07-10 10:18 |
Herstellen naar 3.1.2 | Sahtekar | iPhone algemeen | 0 | 10-05-10 23:04 |
iPhone: Firmware 3.1.2 terug naar fabrieksinstelling | ivomarin | Jailbreak | 0 | 02-04-10 11:11 |
|
|