update ios5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een update moeten uitvoeren voor de ios5 om mn facebook erop te krijgen.ik heb namelijk een iphone 3G maar nu kan ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update ios5
ik heb een update moeten uitvoeren voor de ios5 om mn facebook erop te krijgen.ik heb namelijk een iphone 3G maar nu kan ik er niets meer mee doen,ik kan enkel de taal,land instellen en als ik aan het internet kom lukt mij niets meer.wie kan mij helpen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is geen iOS5 voor een 3G, de laatse FW voor een 3G is 4.2.1!! En ik geloof ook niet dat dit met een JB wel te bereiken valt (btw denk het niet) !!
Succes!
|
|||
|
|||
als ik de app van facebook wou instaleren vroeg hij een update van ios5
|
|
||||
|
||||
Agna,
Ja dat klopt omdat FaceBook voor iPhone alleen werkt vanaf iOS 5, helaas is dat dus niet meer mogelijk voor jouw iPhone 3G!! De enige mogelijkheid is (omdat je een Jailbreak hebt) om een oud facebook progje,voor je iPhone 3G, kan vinden, maar ik vrees dat dit een ingewikkeld en moeilijk verhaal wordt!! |
|
|||
|
|||
dus ik kan nu niets meer aanvangen met mn iphone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar ik kan er niets meer mee doen,kzal morgen es naar de apple winkel gaan ermee,mss kunnen zij mij helpen
|
|
|||
|
|||
Probeer nog eens om die iPhone 3G te herstellen met iTunes. Uit jouw beginpost is niet erg duidelijk wat je allemaal gedaan hebt.
|
|
|||
|
|||
ik heb enkel mn iphone aan mn laptop gehangen en een update laten uitvoeren
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 maart 2013 om 17:28 ---------- mn iphone hangt terug aan mn pc en links boven blijft erop staan zoeken |
|
|||
|
|||
In je profiel staat dat je een 3GS hebt, heb je nu een 3G of een 3GS?
|
|
|||
|
|||
ik heb een 3GS
|
|
|||
|
|||
Activeer de 3Gs gewoon. Je hebt dan niet eens ios5 maar gewoon 6.1.3 net als de nieuwere iPhones. ALLE apps, dus ook Facebook, werken dan weer.
|
|
|||
|
|||
hoe doe ik da?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 maart 2013 om 18:37 ---------- want ik kan enkel nederlands instellen,het land en dat is het zelfs interverbinding lukt ni en dat vraagt hij dus wel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Syncen na update IOS5 | anne62 | iCloud | 0 | 28-10-11 16:02 |
iOS5 update probleem | hanzzjuh | iPhone algemeen | 0 | 25-10-11 21:05 |
Contacten kwijt na update ios5 | Bullitt | iPhone algemeen | 2 | 21-10-11 10:25 |
IOS5 update help | Ann1 | iPhone algemeen | 0 | 19-10-11 14:02 |
IOS5 update op 3GS mislukt | ebbi | iPhone algemeen | 7 | 14-10-11 00:37 |
|
|