Problemen met internet na upgrade software! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze week heb ik mijn iphone 5 en iphone 4s van mijn vrouw een upgrade laten doen van software. Nu heb ik steeds problemen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met internet na upgrade software!
Deze week heb ik mijn iphone 5 en iphone 4s van mijn vrouw een upgrade laten doen van software. Nu heb ik steeds problemen dat ons internet verschrikkelijk traag gaat! Duurt 10 min tegen dat facebook vernieuwd en mail sturen duurd ook wel 5 min! Voordien was snelheid van internet ok! Iemand tips of zou dit probleem bij upgrade van apple liggen?
Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer op beide iPhones eens een harde reset uit en herstart de Wi-Fi router.
|
|
|||
|
|||
Heb dit geprobeerd en geen beterschap, probleem is het grootst als ik ergens op internet ga met 3G
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 maart 2013 om 16:09 ---------- Toch gelukt, harde reset niet goed uitgevoerd |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update software - geen internet meer met G3 | KIN174 | Overige providers Nederland | 56 | 07-12-10 08:03 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
Problemen met iInstaller software tbv Firmware 02.30.03 | crosstreet15 | Archief | 1 | 11-06-09 09:17 |
problemen met App store na software unlock | donny88 | iPhone Apps | 2 | 06-05-09 09:41 |
Problemen met Ipod na upgrade naar 1.1.3 | Cainnech | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 16:14 |
|
|