Hoort bij een scherm van een iPhone 4 direct het tlc bord? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een witte iPhone 4 alleen is het glas een beetje gebroken in de hoek. Opzich niet erg, maar heb liever een nieuwe. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoort bij een scherm van een iPhone 4 direct het tlc bord?
Ik heb een witte iPhone 4 alleen is het glas een beetje gebroken in de hoek. Opzich niet erg, maar heb liever een nieuwe. Nu vroeg ik me af of ik gewoon los een wit scherm kan kopen, of dat het tlc bord daar aan verbonden zit?
Dan is het namelijk een stuk duurder meteen. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je moet LCD scherm en touchscreen samen kopen .
ze zijn namelijk aan elkaar bevestigd en zonder speciale lijm en dergelijke is dit niet zelf te doen . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na jailbreak maar een deel van het scherm zichtbaar | XfreeztYleX | Jailbreak | 1 | 21-04-11 14:27 |
Er is nu al een probleem met het scherm van de iPod touch 4G gevonden! | Wiejeben | iPhone algemeen | 17 | 06-10-10 18:39 |
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone | sportingboy | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-02-10 21:40 |
In een klik direct naar het mailboxoverzicht | tomtom100 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-09 16:26 |
Waarop letten bij het kopen van een 2ehands iPhone 3G(S) ? | Vegieto | Koopinformatie Nederland | 1 | 04-08-09 15:27 |
|
|