Iphone 5 hulp gevraagd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone 5 in het water laten vallen. Ben onmiddellijk naar een reparatiedienst geweest hij werkte nog, enkel het ontvangst was weg, camera ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 hulp gevraagd
ik heb mijn iphone 5 in het water laten vallen. Ben onmiddellijk naar een reparatiedienst geweest
hij werkte nog, enkel het ontvangst was weg, camera vooraan weg, geen link naar itunes en strepen in het scherm Na vervanging van een module werkte alles weer behalve het ontvangst. Men wou hem dan resetten maar hij blijft in revoverymode zitten. Eerst gaf hij de fout Error -1, dan this device isn(t eligble, dan fout 1600, nu weer fout 11. Ik heb al geprobeerd in DFU en andere programma's maar ken er eerlijk gezegd niets van. Kan iemand me helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De module die vervangen is moet het scherm geweest zijn iets anders kan ik niet bedenken.
Foutcode -1 is een hardwarefout . Hebben ze deze wel ultrasoon gereinigd?? |
|
|||
|
|||
idd,
ultrasoon gereinigd. De module die vervangen is, is diegene onderaan waar de dockconnector en de antenne zit. Hij heeft al verschillende fouten gegeven. Ik zit enkel met de zaak dat hij er wel heel snel 300 E voor wou geven voor onderdelen. Een addertje onder het gras? Wat moet ik nu doen??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Buitenlandse Iphone 4 hulp gevraagd | gstarx | iPhone algemeen | 8 | 17-03-13 19:09 |
iPhone: jailbreak iphone 3G + activatie hulp gevraagd | xionix | Jailbreak | 1 | 16-07-10 23:53 |
iPhone: Hulp gevraagd! iPhone 3g 8gb! | Soltani | Jailbreak | 1 | 05-04-10 20:15 |
|
|