//

moeizame synchronisatie, al tien uur aan een stuk, lukt niet door 6.1.3

moeizame synchronisatie, al tien uur aan een stuk, lukt niet door 6.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ik probeer men iphone te synchroniseren nadat ik die 6.1.3 besturingssysteem erop heb gezet; maar dat lukt dus niet, die synchroniseerty en op einde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-13, 00:46
yasminaaa yasminaaa is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 8
Standaard moeizame synchronisatie, al tien uur aan een stuk, lukt niet door 6.1.3

hey

ik probeer men iphone te synchroniseren nadat ik die 6.1.3 besturingssysteem erop heb gezet; maar dat lukt dus niet, die synchroniseerty en op einde krijg ik bericht dat het niet lukt, omwillevan een of andere foutmelding

Ook vraagt ie nu een passwoord voor mijn reservekopie, en die heb ik naar mijn weten nooit ingevoerd


ik kan dus nu niets doen met mijn iphone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-13, 08:49
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

Yasminaaa,
Maak in iTunes (zorg ervoor dat je de laatste versie hebt van iTunes) een nieuwe reservekopie van je iPhone, herstel daarna je iPhone in iTunes en configureer als nieuwe iPhone. Zet daarna de reserve kopie weer terug op je iPhone!

Succes
__________________
iPhone 5S 32GB Silver FW:7.1.1
iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB | Vodafone | 2GB Web FW:7.1.1 | Apple TV 3 FW:5.0.2 (4250)
  #3  
Oud 25-03-13, 08:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yasminaaa Bekijk bericht
...en op einde krijg ik bericht dat het niet lukt, omwillevan een of andere foutmelding
Misschien moet je ook eens schrijven welke een of andere foutmelding dat is. iTunes foutmeldingen geven meestal een accurate aanduiding over de reden van het probleem.
  #4  
Oud 25-03-13, 09:30
yasminaaa yasminaaa is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 Bekijk bericht
Yasminaaa,
Maak in iTunes (zorg ervoor dat je de laatste versie hebt van iTunes) een nieuwe reservekopie van je iPhone, herstel daarna je iPhone in iTunes en configureer als nieuwe iPhone. Zet daarna de reserve kopie weer terug op je iPhone!

Succes
dat heb ik dus 10 h aan eenstuk geprobeerd, maar hij vond mijn iphone niet, ik kreeg telkens bericht dat ik in herstelmodus zat.
ondertussen lukt het, het zet een rerservekopie op de iphone maar niet degene die ik wil, ben nu dus al mijn foto's en contafcten en bestanden kwijt!!! terwijl ik daar wel een update van had. hoe vind ik dat terug

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 09:31 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Misschien moet je ook eens schrijven welke een of andere foutmelding dat is. iTunes foutmeldingen geven meestal een accurate aanduiding over de reden van het probleem.
heb er verschillende gehad, en gaan kijken naar de aanduiding maar daar werd ik niet veel wijzer van

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 09:35 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 Bekijk bericht
Yasminaaa,
Maak in iTunes (zorg ervoor dat je de laatste versie hebt van iTunes) een nieuwe reservekopie van je iPhone, herstel daarna je iPhone in iTunes en configureer als nieuwe iPhone. Zet daarna de reserve kopie weer terug op je iPhone!

Succes
heb m niet geconfigureerd als nieuwe iphone, maar meteen de reserveversie erop laten zetten. isdat niet hetzelfde?
  #5  
Oud 25-03-13, 09:36
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

Ik begrijp uit je bericht dat er dus meerdere reservekopieën zijn, als het goed is (als alles goed verlopen is) kun je via de knop "reservekopie terugzetten" kiezen welke reservekopie je terug wil hebben, de meest waarschijnlijke is de laatste reservekopie!
Maar het kan zijn dat dit dus niet de juiste is, neem dan een reservekopie, van een datum die voor de laatste reservekopie zit.

Laatst gewijzigd door Bobby007; 25-03-13 om 09:37. Reden: Grammaticale aanpassing
  #6  
Oud 25-03-13, 09:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yasminaaa Bekijk bericht

heb er verschillende gehad, en gaan kijken naar de aanduiding maar daar werd ik niet veel wijzer van
Dat is niet zo erg Maar er zijn wel heel wat forumleden die daar wel raad mee weten.
  #7  
Oud 25-03-13, 10:11
yasminaaa yasminaaa is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 8
Standaard

heb een back up die er nu op wordt gezet, bijna een uur men apps aan het synchen en vind men contacten enzo niet meer terug als deze versie erop is, kan ik dan een andere backup overschrijven? of moet ik nu gewoon terug in herstel gaan en andere kiezen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 10:17 ----------

Ik krijg nu fout -1

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 10:22 ----------

en fout 9 , ik krijg die niet uit herstelmodus

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 10:25 ----------

ennn fout 2009

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 10:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is niet zo erg Maar er zijn wel heel wat forumleden die daar wel raad mee weten.
heb een back up die er nu op wordt gezet, bijna een uur men apps aan het synchen en vind men contacten enzo niet meer terug als deze versie erop is, kan ik dan een andere backup overschrijven? of moet ik nu gewoon terug in herstel gaan en andere kiezen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 10:17 ----------

Ik krijg nu fout -1

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 10:22 ----------

en fout 9 , ik krijg die niet uit herstelmodus

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 10:25 ----------

ennn fout 2009

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 10:33 ----------

al mijn werk staat op de iphone en mijn klanten kunnen me ook niet bereiken nu wat kan ik doen om die stomme herstelmodus opgelost te krijgen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 10:56 ----------

Nu krijg ik 0xE8000065 en dat men iphone ni hersteld kan worden? wat is dit nu

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 11:03 ----------

Nu ben ik alles dus kwijt, heb het dan toch maar als nieuwe iphone ingesteld, en ik hoop dat ik mijn back up er later op kan zetten

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 11:28 ----------

Ik heb nu en synchronisatie gedaan, maar ben mijn contacpersonen, agenda en foto's kwijt. Hoe kan ik deze terugvinden? als ik een eerdere back up doe, dan krijg ik een foutmelding

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 11:37 ----------

kan iemand me aub helpen
  #8  
Oud 25-03-13, 14:38
yasminaaa yasminaaa is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 8
Standaard

Is het normaal dat een reservekopie 9h duurt?
  #9  
Oud 25-03-13, 14:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yasminaaa Bekijk bericht
Is het normaal dat een reservekopie 9h duurt?
Nee, dat is niet normaal bij een iPhone met 16 GB geheugen.

Kijk eens in onderstaande link voor een mogelijke verklaring van alle iTunes fouten die je tegengekomen bent:

iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
  #10  
Oud 25-03-13, 14:59
yasminaaa yasminaaa is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee, dat is niet normaal bij een iPhone met 16 GB geheugen.

Kijk eens in onderstaande link voor een mogelijke verklaring van alle iTunes fouten die je tegengekomen bent:

iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
zal eens zien, ik dacht dat contactpersonen, en foto's en notities allemaal opgeslagen zaten in mijn back up mr blijkbaar niet
  #11  
Oud 25-03-13, 19:37
yasminaaa yasminaaa is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 8
Standaard

Een laatste poging, als ik een recovery erop wil zetten, duurt dat 8 tot 10 h staat erop. Ik vind dat raar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 maart 2013 om 21:03 ----------

wanneer ik itunes openzet en men iphone aansluit, krijg ik op mijn balk wel alle gegevens zoals het ervoor was, en na synchro is het ineens zonder foto's etc..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G Sim-Kaart connector stuk, activeren lukt niet zonder simkaart?! HELP PLZZ tokgoz70 iPhone algemeen 2 30-08-11 11:16
Synchronisatie lukt niet Wimjonker iTunes 4 07-08-10 22:27
Synchronisatie 2 uur tot 2 uur voor hele dag item ghtvannoort iTunes 0 15-06-10 21:13
Synchronisatie lukt niet door ongeldige simkaart Rappie iTunes 10 24-08-09 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.