dezelfde contacten verschijnen meerdere keren in contactlijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nieuw hier. FF wennen dus. OK, probleem met mijn conatctenweergave. Dezelfde contacten verschijnen wel tot 5 keer in contactlijst. Ik vermoed dat ik iets fout ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dezelfde contacten verschijnen meerdere keren in contactlijst
Nieuw hier. FF wennen dus. OK, probleem met mijn conatctenweergave. Dezelfde contacten verschijnen wel tot 5 keer in contactlijst. Ik vermoed dat ik iets fout doe met de meerdere mailaccounts die ik op de iPhone laat binnenkomen. Probleem is dat ik niet kan experimenteren want enige optie is om contacten te verwijderen als ik deactiveer in mail account instellingen. Help!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Open de Contacten App, linksboven in zie je groepen staan klik/druk daar op en daar kun je zien wat er allemaal aan/uitgevinkt staat hierin kun je beheren welke contacten je ziet of niet!
|
|||
|
|||
Bij mij staat dat niet, ben je zeker?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone berichten komen meerdere keren aan | Xzliver | iPhone algemeen | 0 | 19-04-12 12:34 |
iPhone 3GS: Meerdere keren jailbreaken/unlocken mogelijk? | galepinjo88 | Unlock | 2 | 29-01-11 14:29 |
Apps meerdere keren installeren - hoe houdt Apple het bij? | Backpacker | iPhone Apps | 2 | 07-09-10 22:45 |
Zelfde mail wordt meerdere keren gedownload | mccass | iPhone algemeen | 7 | 21-05-10 20:51 |
iPhone: Blackra1n meerdere keren uitgevoerd, leidt dat tot problemen/trage iPhone? | Akuma2000 | Jailbreak | 6 | 30-11-09 12:17 |
|
|