//

dezelfde contacten verschijnen meerdere keren in contactlijst

dezelfde contacten verschijnen meerdere keren in contactlijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nieuw hier. FF wennen dus. OK, probleem met mijn conatctenweergave. Dezelfde contacten verschijnen wel tot 5 keer in contactlijst. Ik vermoed dat ik iets fout ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-13, 17:19
Thijs54 Thijs54 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Standaard dezelfde contacten verschijnen meerdere keren in contactlijst

Nieuw hier. FF wennen dus. OK, probleem met mijn conatctenweergave. Dezelfde contacten verschijnen wel tot 5 keer in contactlijst. Ik vermoed dat ik iets fout doe met de meerdere mailaccounts die ik op de iPhone laat binnenkomen. Probleem is dat ik niet kan experimenteren want enige optie is om contacten te verwijderen als ik deactiveer in mail account instellingen. Help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-13, 19:51
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

Open de Contacten App, linksboven in zie je groepen staan klik/druk daar op en daar kun je zien wat er allemaal aan/uitgevinkt staat hierin kun je beheren welke contacten je ziet of niet!
__________________
iPhone 5S 32GB Silver FW:7.1.1
iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB | Vodafone | 2GB Web FW:7.1.1 | Apple TV 3 FW:5.0.2 (4250)
  #3  
Oud 25-03-13, 21:17
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobby007 Bekijk bericht
Open de Contacten App, linksboven in zie je groepen staan klik/druk daar op en daar kun je zien wat er allemaal aan/uitgevinkt staat hierin kun je beheren welke contacten je ziet of niet!
Bij mij staat dat niet, ben je zeker?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone berichten komen meerdere keren aan Xzliver iPhone algemeen 0 19-04-12 11:34
iPhone 3GS: Meerdere keren jailbreaken/unlocken mogelijk? galepinjo88 Unlock 2 29-01-11 13:29
Apps meerdere keren installeren - hoe houdt Apple het bij? Backpacker iPhone Apps 2 07-09-10 21:45
Zelfde mail wordt meerdere keren gedownload mccass iPhone algemeen 7 21-05-10 19:51
iPhone: Blackra1n meerdere keren uitgevoerd, leidt dat tot problemen/trage iPhone? Akuma2000 Jailbreak 6 30-11-09 11:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.