Anderen horen mij praten, maar ik hun niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik ze op luidspreker zet dan hoor ik ze wel en kan ik gewoon praten. maar zodra ik de luidspreker weer uit zet hoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Anderen horen mij praten, maar ik hun niet.
Wanneer ik ze op luidspreker zet dan hoor ik ze wel en kan ik gewoon praten. maar zodra ik de luidspreker weer uit zet hoor ik niks meer. verder doet alles het qua geluid.
Weet iemand wat het probleem kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien zit er een vuiltje in de poort van je hoofdtelefoon.
Doe ff een paar keer je hoofdtelefoonstekker in en uit steken, wellicht geeft dit de oplossing. Dit heeft vaker de oplossing gegeven.
|
|||
|
|||
Heb ik erg vaak gedaan. Ik heb het sinds dat ik mijn telefoon heb. (Nieuw)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dezelfde probleem heeft mijn vriendin ook gehad met een nieuwe iPhone 4 afgelopen week. Ik heb contact gehad met Apple (0800-0200570) en ze kwamen haar toestel (gratis) ophalen met UPS. Een dag later kreeg ik een nieuwe (refurbished) iPhone 4 want de inspeaker bleek defect te zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beller kan mij niet horen | blingbling | iPhone algemeen | 14 | 10-05-13 12:48 |
Bellers horen mij niet, ik hen wel. | azizamessi | iPhone algemeen | 1 | 18-02-13 10:26 |
Bij het bellen krijg ik contact maar de ontvanger kan mij niet horen | Thompe | iPhone algemeen | 10 | 06-12-10 21:42 |
Andere mensen horen mij niet meer praten als ik bel. | Marc-R | iPhone algemeen | 4 | 08-09-09 20:35 |
|
|