time capsule extern benaderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb via google opgezocht hoe ik mijn time capsule extern zou kunnen benaderen met mijn iphone5 maar hetgeen ik vind lukt mij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
time capsule extern benaderen
Hi,
ik heb via google opgezocht hoe ik mijn time capsule extern zou kunnen benaderen met mijn iphone5 maar hetgeen ik vind lukt mij niet op tot een oplossing te komen. Hoe kan ik mijn iphone instellen om mijn time capsule te benaderen? Hoe moet ik mijn macbookpro instellen? Thanks, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik dacht eerst dat dit een grap was
Misschien dit Apple - Time Capsule - Draadloos - 802.11n Wi-Fi geïntegreerd in Time Capsule |
|
|||
|
|||
Wat versta jij onder "extern benaderen"? En wat wil je dan met de iPhone 5 "extern benaderen"? Time Machine Sparsebundles?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is de bedoeling. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan die vraag het beste stellen op een goed Mac-forum zoals Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer... Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Guid,
heb jij al een antwoord gevonden op je vraag? Ik heb hier ook wat problemen mee... Groeten, Bart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV2+XMBC+Time Capsule | Kristelnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 41 | 27-10-12 16:47 |
Apple TV icm time Capsule | tonveringa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 30-01-12 14:09 |
Problemen met Time Capsule | SebastiaanZ | Desktop-applicaties | 5 | 11-01-12 12:12 |
Draadloos printen via time capsule | larsehv | iPhone algemeen | 3 | 18-10-11 16:47 |
Apple TV2 en Time Capsule | jap74 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-10-11 09:25 |
|
|