//

iPhone 'geen service'

iPhone 'geen service' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPhone 4 16GB. Ik had hiervoor een andere, maar na kapotgaan heeft Apple 'm voor me omgewisseld. De 4 die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-13, 13:42
Donna123 Donna123 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 'geen service'

Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 4 16GB. Ik had hiervoor een andere, maar na kapotgaan heeft Apple 'm voor me omgewisseld. De 4 die ik nu heb is zo'n 2.5/3 maanden in mijn bezit.

Afgelopen vrijdag kreeg ik opeens 'geen service' in beeld. Toen ik mijn iPhone uit/aanzette kreeg ik opeens iOs 6 in beeld te staan (had op dat moment nog geen update gedaan) en de melding dat ik het toestel aan iTunes moest aansluiten. Na een softreset (home+locktoets ingedrukt houden dus) deed mijn iPhone gewoon weer normaal en heb ik verder geen problemen meer gehad. Zaterdag, echter, kreeg ik opnieuw 'geen service', opnieuw opstarten, tig softresets, niets werkte. Uiteindelijk kwam ik toch in het homescherm van mijn telefoon en heb ik via wi-fi een software update kunnen doen, waardoor mijn telefoon nu op 6.1.3. draait. De rest van de dag en ook gister, heb ik helemaal geen problemen gehad met mijn telefoon. Ik ging er dus vanuit dat het een softwarematig iets was, wat hersteld is door de update.

Echter doet mijn telefoon sinds vanmorgen weer vervelend. Eens in de zoveel tijd (soms een paar uur niet, dan heb ik het opeens tig keer achter elkaar) krijg ik weer 'geen service' in beeld en gaat ie weer naar het 'iOs 6' scherm als ik 'm uit/aan zet, en zegt ie dat ik aan iTunes moet aansluiten. Nu wilde ik net mijn iPhone herstellen via iTunes, maar na twee pogingen heb ik dit opgegeven. Of dit aan mijn computer of aan mijn telefoon ligt, weet ik niet, het lukt in elk geval niet.

Ook valt het mij op dat mijn telefoon opeens niet meer om een simpincode vraagt..

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit op kan lossen????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-13, 14:39
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik zou m gauw weer om laten ruilen. Dit (refurbished?) exemplaar is ook niet in orde....
  #3  
Oud 01-04-13, 15:27
Donna123 Donna123 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Maar hij heeft het al die tijd gewoon prima gedaan... Kan het niet door iets komen? Zou terugzetten naar fabrieksinstellingen helpen?
  #4  
Oud 01-04-13, 16:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Misschien tijdelijk. Zou me niets verbazen als het hardware gerelateerd is. Maar ik bekijk het zo: jij hebt nog recht op garantie. Dan moet je niet teveel zelf aan klooien. Had je het toestel nou via Marktplaats met garantie tot de deur en is het ding al 3 jaar oud, dan zou ik vanalles zelf gaan proberen.
Stel dat je probleem zich (tijdelijk) opgelost heeft. Ik zou niet zo'n onbetrouwbaar toestel willen hebben, zou me een tijdbom gevoel geven (beetje dramatisch gezegd)
  #5  
Oud 01-04-13, 23:08
Donna123 Donna123 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Nou hij is nu definitief overleden... Ik wilde 'm herstellen via iTunes. Halverwege kreeg ik de melding dat het niet mogelijk is. Echter start mijn telefoon nu helemaal niet meer op.... het 'verbind met itunes' blijft in beeld staan. iTunes zegt niks met de telefoon te kunnen voor ie hersteld is.....
  #6  
Oud 02-04-13, 10:47
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Nou, dan is dit avontuur snel beëindigd. Zie het maar zo dat het je een hoop moeite en zelf dokteren heeft bespaard. Nu snel inleveren bij Apple!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data diegonicolas iPhone algemeen 5 28-11-12 17:09
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS frankon Jailbreak 8 10-10-12 18:27
iphone 5 geen service Derbi95 iPhone algemeen 0 01-10-12 19:27
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' DieterVL iPhone algemeen 4 09-05-12 12:37
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.