Prepaid internet Lebera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet hoe ik dit op mijn iphone moet doen. Dus dat ik gewoon internet heb maar dan zonder een abonnement maar prepaid...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prepaid internet Lebera
Wie weet hoe ik dit op mijn iphone moet doen. Dus dat ik gewoon internet heb maar dan zonder een abonnement maar prepaid
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ff ontopic Ikzelf heb ook Lebara en je kan gewoon mobiel internet gebruiken. Dit doe je zo: Ga naar Instellingen>Algemeen>Mobiel netwerk>Mobiele datanetwerk Bij APN vul je dit in: multimedia.lebara.nl De rest laat je leeg. Herstart je iPhone. Ga nu weer naar Instellingen>Algemeen>Mobiel netwerk Schakel daar Mobiele data en 3G in. Je hebt internet! Let op: Het mobielinternetgebruik gaat van je beltegoed af, indien je een dataopwaardeerkaart hebt , gaat het van je Mb's af. Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hartelijk bedankt. Heb nu een dataopwaardeerkaart en het lukt. Maar op de site van Lebera las ik dit wat betreft die mobiel datanetwerk Internet APN: multimedia.lebara.nl gebruikers naam: niets wachtwoord: niets MMS MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc MMS Proxy: 10.10.100.20 MMS Port: 5080 Moet ik deze dingen allemaal invullen of gewoon net zoals jij zei alleen de APN |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ikzelf heb gelezen hem leeg te laten. Maar bij mij werkt het gewoon en gaat het keurig van me beltegoed af En als je goed kijkt is het voor Mss, geen mobiele data, dus ik zou ze gewoon leeglaten en lekker gaan internetten. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dit heb je ook bij Lycamobile enzo maar bij betere providers zoals o.a
Vodafone,T-mobile,Kpn en Hi gaat dit automatisch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prepaid EN internet abonnement. | KevinDovo | iPhone algemeen | 4 | 22-04-12 12:18 |
iphone prepaid internet | remko555 | Odido (T-Mobile) | 6 | 21-07-10 01:16 |
iphone prepaid internet | remko555 | Archief | 1 | 13-07-10 21:20 |
Prepaid internet in buitenland | JackyBull | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 04-06-10 17:40 |
Internet prepaid... | Chrisy76 | iPhone algemeen | 14 | 26-05-10 13:26 |
|
|