backups op macbook kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moest op mijn macbook pro een clean install uitvoeren, heb nog wel de gebruikersmap en de bibliotheek kunnen backuppen. Maar na mijn nieuwe install, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
backups op macbook kwijt
Ik moest op mijn macbook pro een clean install uitvoeren, heb nog wel de gebruikersmap en de bibliotheek kunnen backuppen.
Maar na mijn nieuwe install, ben ik wel mijn backups kwijt, als ik mijn telefoons en ipads aan mijn mbp hang dan geeft hij aan dat ik na synchronisatie alles kwijt ben. Hoe kan ik de inhoud van mijn iphones en ipads op mijn macbook pro zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je iDevices aansluiten op je MacBook Pro en opnieuw een back-up maken via iTunes.
|
|
||||
|
||||
Je maakt best voortaan van je back-ups een back-up op een externe HD/usb stick
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De timemachine zal niet werken, in principe bewaar ik mijn bibliotheek op een nas, maar in de verwijzing daar naar toe is er wat mis gegaan.
Backup is voor elkaar, maar hoe kan ik al mijn muziek terug zetten? Als ik muziek aanvink voor synchronisatie, dan vraagt itunes of ik zeker weet dat ik alles wil verwijderen. Heb nu wel de backup in de cloud aangezet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backups Samenvoegen | realswift | iPhone algemeen | 2 | 11-08-11 10:56 |
Trage backups geanalyseerd | stringray | iPad algemeen | 7 | 29-10-10 21:32 |
Backups kwijt | agile | iTunes | 0 | 02-08-10 00:17 |
Backups en nieuwe iPhones?? | gregs | Archief | 2 | 24-01-10 22:04 |
macbook kapot: agenda kwijt? | nervously | iTunes | 1 | 24-07-09 13:53 |
|
|