macbook kapot: agenda kwijt? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem. Onlangs is de HD van mijn macbook kapot gegaan. Omdat het al de derde hd was heb ik besloten om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
macbook kapot: agenda kwijt?
Hallo,
ik heb een probleem. Onlangs is de HD van mijn macbook kapot gegaan. Omdat het al de derde hd was heb ik besloten om een nieuwe macbook pro te kopen. Alleen mijn iphone was natuurlijk met de oude computer gesynct. De foto's en de contactgegevens kon ik inmiddels rescuen maar mijn gehele agenda wil ik niet kwijtraken. is er een manier om de agenda te rescuen? zodat ik daarna de iphone plat kan maken en met mijn nieuwe computer synchroniseren? ik hoop dat iemand me kan helpen... grtn, christian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
opgelost!
mobile me is de oplossing...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail imap notities en agenda synchroniseren met macbook | thelorrr | iTunes | 0 | 23-05-11 23:35 |
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook | bregjevanp | iTunes | 2 | 05-04-11 19:50 |
agenda i-phene geeft andere tijden na synchroniseren met macbook pro | sabali | iPhone algemeen | 3 | 19-02-11 15:46 |
agenda kwijt | Nor | iTunes | 2 | 29-01-10 02:09 |
agenda kwijt | Cor.B | iTunes | 0 | 11-12-08 19:04 |
|
|