Iphone 4 herstelt niet meer error 21/3149!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben in het bezit van een iphone 4. Ik probeerde deze te herstellen via itunes , maar ik krijg steeds een foutmelding 21. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 herstelt niet meer error 21/3149!!!!
Beste,
Ik ben in het bezit van een iphone 4. Ik probeerde deze te herstellen via itunes , maar ik krijg steeds een foutmelding 21. Nadat ik op internet gezocht heb heb ik het kunnen fixen, maar dan krijg ik foutmelding 3149. Die heb ik weer verholpen en nu krijg ik weer error 21. Kortom: Ik kan mijn iphone niet herstellen naar fabriekinstellingen. Ik heb alles geprobeerd zoals de host file op mijn computer te veranderen, en met tiny umbrella te werken maar niets helpt. Ik heb ergens vernomen dat het door de batterij zou kunnen komen maar ik persoonlijk denk dat niet. Alvast bedankt voor jullie reactie! Gr. C |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zal wel de beroemd beruchte en veel besproken iTunes fout 3194 zijn. Kijk na of het hosts bestand niet verknoeid is. Of gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "3194 hosts" voor topics over dit probleem.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie, ik heb de host file gecontrolleerd maar ik weet niet of het verknoeid is ofniet. Ik heb dit vaker geprobeerd om youtube filmpjes te kijken, maar als ik 3194 heb opgelost, krijg ik foutmelding 21 weer.
Dit krijg ik als ik herstel: Ik ga in recovery mode, en open itunes, vervolgens druk ik op herstel. Na enkele seconde word de software uitgepakt, na het uitpakken krijg ik de melding 21 weer. De iphone word aangesloten en ik krijg een melding te horen van het usb apparaat, daarna word de usb apparaat weer gedisconnect, en dan krijg ik de foutmelding 21. Zou dit misschien kunnen liggen aan me batterij? gr. |
|
|||
|
|||
Foutmeldingen in de range 2x duiden op hardware problemen!
Dat is denk ik niet 1-2 op te lossen. Je kan batterij proberen, goedkope oplossing.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit staat op de site van Apple,
Error 21: Citaat:
Citaat:
iTunes: Troubleshooting security software issues: http://support.apple.com/kb/TS3125 iTunes: Advanced iTunes Store troubleshooting: http://support.apple.com/kb/TS3297 Zeldzaam dat het hardware is, hosts heb je al geprobeerd dus zou ik nu op een andere pc eens proberen indien dat niet lukt zal het wel degelijk hardware probleem zijn. Dan moet je hardware vervangen in de hoop dat je het juiste stukje vervangt of mischien beter is wat Timosha aanraad de custom firmware, maar pas daar ook mee op ik heb dat ooit eens gedaan op een tablet waarna deze niet meer wou opstarten. Custom Firmware is altijd op eigen risico!!! Laatst gewijzigd door antoon100; 05-04-13 om 12:59. Reden: extra info |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S herstelt niet meer | IphoneIpodTouch | iPhone algemeen | 1 | 21-10-12 18:58 |
HELP! iPhone herstelt zichzelf niet meer | DaaanBanaaan | iPhone algemeen | 2 | 24-11-11 23:25 |
iPhone 3G herstelt niet meer | jeroenhuijben | iPhone algemeen | 3 | 20-12-10 17:01 |
iPhone: Iphone 3gs herstelt via itunes error 1015 | iphonemk | Jailbreak | 3 | 18-12-10 13:30 |
iPhone: iPhone 4 herstelt niet meer ( geen jailbreak ) | vinnyfavorito | Jailbreak | 3 | 02-09-10 18:35 |
|
|