//

iPhone 3G herstelt niet meer

iPhone 3G herstelt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb sindskort een tweedehandse iPhone 3G en sinds een aantal weken geunlocked met redsn0w. Nu ging alles perfect totdat ik geen wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-10, 21:23
jeroenhuijben jeroenhuijben is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Biest-Houtakker
Berichten: 2
Exclamation iPhone 3G herstelt niet meer

Beste mensen,

Ik heb sindskort een tweedehandse iPhone 3G en sinds een aantal weken geunlocked met redsn0w. Nu ging alles perfect totdat ik geen Wi-Fi bereik meer had. Alleen als ik naast mijn router ging staan.

Ik ben op internet wat gaan kijken naar een oplossing. De meest genoemde oplossing was om de iPhone even te herstellen. Toen ik probeerde om mijn iPhone te herstellen stond er in iTunes dat de iPhone niet kon worden herstelt.

Nu heb ik vanalles geprobeerd. Van snowbreeze tot iREB (voor degene die dit kennen). Maar telkens zegt iTunes dat de iPhone niet kan worden herstelt.

Weet iemand hier een oplossing voor? Of zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben? Graag hulp hier.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-10, 22:40
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

De Recovery of zelfs DFU modes al geprobeerd?
__________________
| Apple iPhone 4 16GB 4.3.1 (Simlockvrij & Jailbroken) | Apple iPad Wi-Fi 16GB 4.2.1 (Jailbroken) |
  #3  
Oud 19-12-10, 01:29
jeroenhuijben jeroenhuijben is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Biest-Houtakker
Berichten: 2
Standaard

Ik heb dat al geprobeerd ja. Maar steeds geeft iTunes aan dat hij de iPhone niet kan herstellen. Is er geen manier om dit op te lossen zonder de iPhone op te sturen voor reparatie?
  #4  
Oud 20-12-10, 16:01
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Geprobeerd het firmwarebestand los te downloaden en dan met ALT ingedrukt op 'Herstel' klikken in iTunes zodat je zelf het bestand kan aanwijzen? Let wel, alleen 4.2.1 wordt nog ondertekend door Apple, een oudere firmwareversie kan je er niet meer op zetten.
Reageren

Labels
herstellen, iphone, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad herstelt niet meer (foutmelding 1015) roeliej92 iPad algemeen 4 24-01-11 00:46
iphone kan niet herstelt worden fhogeweg iPhone algemeen 1 02-10-10 20:11
iPhone 4 update en herstelt niet wessie17070 iPhone algemeen 4 03-09-10 16:27
iPhone: iPhone 4 herstelt niet meer ( geen jailbreak ) vinnyfavorito Jailbreak 3 02-09-10 17:35
iPhone herstelt niet! chapp iPhone algemeen 7 01-02-09 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:12.