[3G] 3.5 Jack geen contact, alleen bij aandrukken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort het probleem, dat wanneer ik mijn oortjes in m'n telefoon doe dat ik geen contact krijg, tenzij ik de jack aandruk. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[3G] 3.5 Jack geen contact, alleen bij aandrukken
Ik heb sinds kort het probleem, dat wanneer ik mijn oortjes in m'n telefoon doe dat ik geen contact krijg, tenzij ik de jack aandruk. Dit is erg iritant aangezien ik dan niet zomaar m'n telefoon in m'n zak kan houden als ik muziek wil luisteren.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn, ik heb het al uitgeblazen met een compressor, alleen toen deed hij het ook niet. PS: Ook zit de jack aan de binnenkant een heel klein beetje los, omdat de metalen band weg is, maar ik denk niet dat het daaraan ligt. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
plakband is je vriend
|
|
||||
|
||||
De hoofdtelefoonaansluiting is defect. Reparatie is de enige oplossing indien je het gerepareerd wil hebben.
|
|||
|
|||
Ik had ook een probleem met de jack-plug alleen was het bij mij wel een kwestie van schoon maken, blazen hielp niet maar met een uitgevouwen paperclip heb ik wel een pluisje uit de aansluiting kunnen vissen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto bij contact | lunlun | Muziek, foto & video | 10 | 02-08-11 01:18 |
Navigon: Geen gps contact meer bij versie 1.8 en 3G | 3Gjoker | iPhone Navigatie | 5 | 07-05-11 16:56 |
Geen GPS bij alleen Wi-Fi? | Charadrius | Wi-Fi | 8 | 21-09-09 20:37 |
Contacten gekopierd alleen staan er geen nummers bij!! | stephanlast | Archief | 1 | 26-01-08 18:24 |
|
|