iphone's zonder shsh downgraden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die weten welke ipones je zonder shsh kan downgraden? Van de iphone 3g weet ik dat je dit kan doen , maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone's zonder shsh downgraden
Zijn er mensen die weten welke ipones je zonder shsh kan downgraden?
Van de iphone 3g weet ik dat je dit kan doen , maar zijn er nog andere waarbij jebdit kan doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien ook de iPhone 2G? Vanaf de 3GS zal het niet meer lukken zonder SHSH hashes.
|
|
||||
|
||||
De 3GS met oude bootrom is een twijfelgevalletje (voor mij).
Ik meen gelezen te hebben dat die dat ook kan.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien was dat dan inderdaad alleen voor heel oude versies (3.x). |
|
||||
|
||||
Toch alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
De 3GS met oude bootrom hoef je niet te downgraden want die kan je altijd untethered jailbreaken de a4 apparaten dus iphone 4 ipad 1 ipod touch 4g kun je altijd tethered jailbreaken met redsnow
|
|
|||
|
|||
De iPad 1 kan men zelfs untethered jailbreaken met Absinthe (en ook met Redsn0w)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 5 Downgraden van 6.1.3 naar 6.1.2 zonder shsh blobs | RvdRee | Jailbreak | 22 | 28-06-13 11:34 |
iPhone: kan ik mijn iphone downgraden van ios 6.0.1 naar 5.1.1 zonder shsh blobs | gizmobinky | Jailbreak | 1 | 14-01-13 17:01 |
iPod touch: Ipod Touch 2G/3G 8GB 4.1 downgraden naar 4.0 zonder SHSH! | Marcel94 | Jailbreak | 38 | 20-10-10 10:51 |
iPhone: iPhone 3gs met firmware 3.1.3. downgraden ZONDER SHSH files | mx1941 | Jailbreak | 3 | 25-02-10 18:20 |
|
|