iPhone herstart steeds na verwijderen apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb een jailbroken iphone 4s welke steeds herstart (wit apple logo) na het verwijderen van een of meerdere apps. Dan komt hij terecht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herstart steeds na verwijderen apps
Hi,
ik heb een jailbroken iphone 4s welke steeds herstart (wit apple logo) na het verwijderen van een of meerdere apps. Dan komt hij terecht in safe mode en moet ik weer restarten. Hoe kan dit tijdrovend probleem opgelost worden aub ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apps die je aangekocht hebt in de Apple App Store kunnen bij het verwijderen geen safe mode restart veroorzaken omdat die geen gebruik maken van MobileSubstrate.
Als je een oplossing wil hebben ga je toch iets specifieker moeten zijn. Welke apps uit Cydia veroorzaken het probleem als je die tracht te verwijderen en hoe verwijder je die? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verwijderen op de klassieke manier : wiggle mode en dan kruisje tikken. |
|
|||
|
|||
In wiggle mode kan je geen Cydia apps verwijderen tenzij je Cydelete gebruikt (wat niet compatibel is met iOS 6.x.x en problemen kan veroorzaken). Indien je Cydelete geïnstalleerd heb dan verwijder deze met Cydia.
|
|
|||
|
|||
Yes ! dat is inderdaad de oplossing voor mijn probleem ! Goed bedacht en dank u wel !
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 herstart steeds uit zichzelf | kheowkul | iPhone algemeen | 8 | 12-12-12 21:09 |
Missende jailbreak apps na herstart. | kevinwalter | Jailbreak | 9 | 18-08-12 14:05 |
iPhone herstart steeds | berndvp | Archief | 1 | 04-01-09 23:31 |
|
|