Beroofd van iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben een paar maanden geleden beroofd heb aangifte enz gedaan maar de persoon heeft nu een jaillbreak op zitten zodat het niet getraceerd kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beroofd van iPhone 5
ik ben een paar maanden geleden beroofd heb aangifte enz gedaan
maar de persoon heeft nu een jaillbreak op zitten zodat het niet getraceerd kan worden wat moet ik doen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2013 om 10:07 ---------- Het is een iphone 5. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ken de persoon maar ik weet niet waar de persoon nu uithangt, ik heb via via gehoord dat er een jaillbreak op zit.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2013 om 10:12 ---------- persoon was ook met 2 mensen die ik zelf niet ken |
|
||||
|
||||
je weet dus waar je iphone is of wie hem heeft?
|
|
|||
|
|||
ik weet niet waar de iphone is maar weet wel wie hem heeft persoon heeft het blijkbaar verkocht.
|
|
||||
|
||||
dan ga je toch verder met die aangifte?
|
|
|||
|
|||
heb gehoord van mensen dat de iphone is verkocht voor 600 euro.. De politie zij dat ze niks kunnen doen want het traceren lukt niet omdat er een jaillbreak op zit
|
|
||||
|
||||
maar je hebt toch het serienummer op je aangifte mee gegeven?
deze kunnen ze toch wel nakijken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je niet aan "via via" vragen waar die persoon zich bevindt? |
|
|||
|
|||
Find my iphone is nooit ingeschakeld, Juist die personen zijn niet te vertrouwen, omdat de persoon nooit komt opdagen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2013 om 10:18 ---------- Is er een andere manier om de telefoon te traceren |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het probleem is de telefoon is niet meer bij de persoon.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Indien dit mogelijk is
|
|||
|
|||
bestaat er geen andere traceer manier?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2013 om 10:31 ---------- Dankjewel voor jullie hulp ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2013 om 10:32 ---------- Ik zal het na vragen @antoon100 |
|
||||
|
||||
Je kan vragen om het telefoon te blokeren, meer denk ik niet.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook topic kan gesloten worden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Je bent beroofd van je iphone 5 door een zgn "bekende dader", maar de politie "kan er niks mee". Als jij kan aantonen wie de dief is zal de politie die persoon heus wel oppakken voor verhoor en veroordeling. Als die niet te vinden is word die gesignaleerd en komen ze m vanzelf tegen waarna die ook verhoord kan worden. Die iphone kan hij dan vertellen waar die die heeft gelaten en anders ben je die helaas kwijt maar zal hij veroordeeld worden om jou schade te vergoeden. Wat hebben zij (de politie) en jij de afgelopen maanden gedaan aan die beroving, terwijl iedereen kennelijk schijnt te weten wie die iphone heeft gestolen??
|
|||
|
|||
Ook in Nederland en België is er "scheiding der machten" De politie veroordeeld niemand, dat doen rechters nadat het OM de zaak aan de rechtbank heeft overgedragen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Snap er niks meer van....... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle apps van iphone, maar niet meer terug van itunes naar iphone | 90benjamin90 | iTunes | 2 | 07-04-12 00:42 |
|
|