Onrust bij instellingen => ... => Diagnose en gebruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Wat is dat daar allemaal op die locatie op men iPhone? Er staan daar verschillende dingen over: awdd_2013-03-25...... LatestCrash..... Log-aggregated..... LowBatteryLog.... viewranger..... Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Onrust bij instellingen => ... => Diagnose en gebruik
Beste forumleden,
Wat is dat daar allemaal op die locatie op men iPhone? Er staan daar verschillende dingen over: awdd_2013-03-25...... LatestCrash..... Log-aggregated..... LowBatteryLog.... viewranger..... Wat betekenen die dingen allemaal? Blijft deze lijst zich opstapelen?, dat neemt toch geheugen in beslag? Kan men die lijst achteraf wissen? Graag info over dit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zie ook dat die gegevens automatisch doorgestuurd worden naar Apple, dient dit dan om problemen op te sporen in iOS , apps waarna deze updates krijgen en opgelost worden?
|
|
|||
|
|||
Dat zijn meestal foutboodschappen en in een uitzonderlijk geval ook informatieboodschappen. Apple gebruikt die data inderdaad om bugs op te sporen.
Als je een serieus probleem hebt met de iPhone en je maakt een incident aan bij AppleCare dan kan AppleCare de foutboodschappen ook direct uitlezen. |
|
||||
|
||||
Ok, het is dus voor het goede doel begrijp ik
Niets onrustig dus. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de info
Kan je me ook vertellen wat zo die meeste voorkomende serieuze foutboodschappen zijn? Alvast op voorhand bedankt. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Diagnose en Gebruik - iPhone 4S | weebmeister | iPhone algemeen | 2 | 24-07-12 15:12 |
Iphone 4s Diagnose en gebruik - rapporten wissen? | hot12345 | iPhone algemeen | 3 | 25-04-12 11:58 |
iPhone > instellingen > gebruik probleem | iDriss | Archief | 2 | 04-10-08 21:47 |
iphone instellingen gebruik | cedricgl | iPhone algemeen | 1 | 03-04-08 14:11 |
|
|