//

Vraag: Iphone opladen met oude Ipod lader

Vraag: Iphone opladen met oude Ipod lader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede-iphoners, Ik heb jaren terug (7 denk ik?), een Ipod nano gekocht, dat was een 2e generatie. Daarbij kocht ik een oplader voor het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-13, 22:29
Skyline1 Skyline1 is offline
• iOS 6.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard Vraag: Iphone opladen met oude Ipod lader

Beste mede-iphoners,

Ik heb jaren terug (7 denk ik?), een Ipod nano gekocht, dat was een 2e generatie. Daarbij kocht ik een oplader voor het gewone stopcontact zodat ik niet telkens aan een computer hoefde te laden. Kostte destijds 30 euro. Het is een enorm blok, zoals de macbook ook heeft gehad.
Mijn vraag is simpel, beschadig ik de batterij van mijn Iphone 4 of Iphone 3GS als ik deze hiermee oplaad? De opladers die je hierbij krijg zijn veel kleiner.

Ik vind op het forum berichten over opladen met Ipad laders, maar dat zijn allemaal nieuwe laders en anders dan deze Ipod lader. Voordat ik mijn batterij naar de kl*te help wil ik graag zeker weten dat deze oude lader geen schade veroorzaakt.

Mvg, Koen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-13, 13:59
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Steek hem maar gewoon in. Het zal geen kwaad kunnen
Reageren

Labels
ipod lader



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone opladen met lader van iPad Ridleybiker iPhone accessoires en onderdelen 3 18-02-12 23:04
iPhone 4s opladen met iPad 2 lader? Mieleapple iPhone algemeen 12 22-11-11 22:00
iPhone 4 opladen met 3G lader? AeronNL iPhone algemeen 10 19-09-10 18:15
iphone opladen met exerne lader hanske59 iPhone algemeen 0 16-05-10 16:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.