Siri blijft niet aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Deze ochtend werkte Siri bij mij nog uitstekend, maar nadat ik mijn reservekopie van een iPhone 4 had teruggezet doet Siri het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri blijft niet aan
Hallo iedereen,
Deze ochtend werkte Siri bij mij nog uitstekend, maar nadat ik mijn reservekopie van een iPhone 4 had teruggezet doet Siri het niet meer. Ik ga naar Instellingen > Algemeen > Siri > 'Siri aanzetten' > ik druk op 'Schakel Siri in', maar als ik dan even terug naar Algemeen ga en dan terug naar Siri staat hij weer af.. Dus het 'schakelaartje' gaat even aan maar als ik het menu verlaat en terugkeer staat Siri weer uit Opnieuw opstarten haalt niks uit.. Alvast bedankt! Vriendelijke groet, Arne! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan eens proberen door middel van een herstel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe moet dat precies?
Moet het via iTunes? Iedereen alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
*feeling dumb* .. gewoon op het woord tikken *___*
Oke bedankt ik zal het nu eens proberen |
|
||||
|
||||
Probeer eens je instellingen opnieuw in te stellen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in.
Probeer vervolgens ook je netwerkinstellingen te herstellen als het eerste niet lukt. Biedt dit alles geen oplossing, dan zou ik eens proberen te herstellen ZONDER backup terug te zetten (foto's, contacten, agenda etc. worden wel via iCloud bewaard en terug gezet). |
|
|||
|
|||
Ben terug!
Alles werkt weer! Echt bedankt!! Groetjes, Arne! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oh ja : gewoon de aan/uit-knop en homebutton zolang inhouden totdat het scherm uitvalt en je het Apple-logo terug op het scherm ziet, laat dan los, en alles lijkt terug zoals normaal, en je bent niets kwijt, en voor mij was alles opgelost!
|
|
|||
|
|||
Door die backup van een iPhone 4 terug te zetten werd er waarschijnlijk een Property List van Siri overschreven. Een harde reset heeft die .plist weer terug goed gezet.
Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik ben blij dat het is opgelost! 😃 En bedankt! Ik ga verder genieten van mijn nieuwe iPhone! Bedankt iedereen! Groets, Arne! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blijft trillen en scherm wil niet meer aan | Culo | iPhone algemeen | 4 | 11-06-12 11:01 |
iPhone 4S screenshot maken met Siri aan? | Merlino | iPhone algemeen | 3 | 08-11-11 16:54 |
Wi-Fi blijft niet aan staan! Help!! | keesdr | Wi-Fi | 2 | 05-07-11 12:32 |
|
|