iPhone, welke versie heb ik hier? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iPhone voor mij liggen maar ik vraag me af of het een iPhone 4 of een 4s is ... Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone, welke versie heb ik hier?
Ik heb hier een iPhone voor mij liggen maar ik vraag me af of het een iPhone 4 of een 4s is ... Als ik het modelnummer hier geef, dan kunnen jullie zien welke jet is? En dan kan er toch niks gebeuren als ik dat zo openbaar zet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het modelnummer kun je gerust online posten. Maar je kunt ook zelf zien welk model iPhone je hebt... Bepalen welk iPhone-model u hebt
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
of maak een foto van de linkermetalenzijkant van je iphone en post het hier. van de zijkant waar de volumeknoppen zitten, dan kunnen we je het ook wel vertellen of het een 4 of 4s is.
|
|
||||
|
||||
Zoek de verschillen... iPhone 4 vs 4S
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt, ben er uit nu
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voor welke apps heb ik betaald en welke niet? | tadeus | iPhone algemeen | 1 | 17-09-12 17:51 |
welke versie van ios5 heb ik nu op de apple tv | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 20-10-11 12:52 |
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 19:56 |
ik heb een iphone van hier | weske56 | Archief | 2 | 12-08-08 13:11 |
Welke versie heb jij ? | darkmanx | Chat en geruchten | 31 | 01-04-08 18:25 |
|
|