SMS probleem, wordt gek. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) een oplossing voor je 160 karacters is er nog niet , nope. tellen ? ;-))...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
een oplossing voor je 160 karacters is er nog niet , nope.
tellen ? ;-)) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://www.bitesms.com/ Werkt super! Je moet wel altijd Wi-Fi/GPRS actief hebben wil je verzenden. Maar mijn GPRS staat steeds aan, dus geen probleem. |
|
|||
|
|||
Het invoeren van de sms-centrale lukt mij nog wel. Bedankt demonchild, Bomans en colliehome voor jullie snelle hulp en antwoorden! Mocht ik jullie niet meer horen op het forum vandaag, alvast een bom van een weekend toegewenst!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
of bedoel je EDGE graag gedaan hoor Cancunlover
|
||||
|
||||
dit kan je perfect afzetten met bosstool.
ja, bedoel EDGE/GPRS |
|
||||
|
||||
aahja idd
maar je moet credits betalen en ik zend gratis na 16 uur en ik het wiekend dus is het niet goedkopen want het is 6 cent/sms |
|
||||
|
||||
Voor jou is het geen oplossing, voor mij wel.
Laatst gewijzigd door Bomans; 06-06-08 om 12:40. |
|
|||
|
|||
Ik ga het ook eens proberen! Lijkt me pak goedkoper om dan vanuit Nederland naar Belgie te sms-en...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Release datum wordt er gek van ! | Bhola | Archief | 623 | 22-07-10 01:18 |
Gek probleem met emailen | niels1981 | iPhone algemeen | 1 | 25-09-09 00:44 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Wordt er een beetje gek van! | Apple-Flap | iPhone algemeen | 4 | 22-06-08 00:16 |
Gek probleem: cameraknop werkt niet | Gianni | Unlock [archief] | 4 | 01-03-08 01:26 |
|
|