Wachtwoord reservekopie vergeten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel dom, ik weet het. Maar ik heb men nieuwe iPhone 4s eindelijk terug dus wou ik men reservekopie terug zetten. Nu is het al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoord reservekopie vergeten
Heel dom, ik weet het.
Maar ik heb men nieuwe iPhone 4s eindelijk terug dus wou ik men reservekopie terug zetten. Nu is het al een tijdje geleden en ben ik men wachtwoord vergeten. Ik heb het forum en internet al afgezocht maar nog geen oplossing gevonden. Is er een mogelijkheid om mijn paswoord ergens terug te vinden? Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door Techfreak; 13-04-13 om 13:59. Reden: typfout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik kan alle apps en muziek die ik ooit aangekocht heb wel terug opnieuw op men iphone zetten via iTunes geloof ik? Maar dan heb ik nog het probleem dat ik het versleuteld opslaan van men reservekopie niet kan uitzetten. Want daar heb ik ook het wachtwoord voor nodig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gevonden!!!!
Ik ben gewoon blijven proberen. Want die password 'kraak' programma's werken totaal niet. Die geven resultaten die uiteindelijk nog niet eens in de buurt van het wachtwoord kwamen... Maar het is inderdaad zoals Apple het zelf op hun site aangeeft. Het is niet mogelijk versleutelde back ups te ontsleutelen. (wat uiteindelijk ook de bedoeling is) Wat mij betreft mag hier een slotje op. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt in ieder geval en een prettig en zonnig weekend verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wachtwoord vergeten | applegang | Unlock | 1 | 03-07-12 22:26 |
wachtwoord vergeten | 137595 | iPhone algemeen | 4 | 02-03-12 21:55 |
Profielverwijderings wachtwoord vergeten.. | shivam89 | iPhone algemeen | 0 | 22-02-12 07:21 |
Beperkingen wachtwoord vergeten. | waltapple | iPhone algemeen | 8 | 11-11-11 16:28 |
Wachtwoord vergeten? | McNismo | iPhone algemeen | 0 | 27-08-11 12:59 |
|
|