Heb ik nog garantie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Ik heb nu al een aantal maanden mijn iPhone 5 en er zijn al enkele dingen gebeurt. Er zijn een aantal krasjes op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb ik nog garantie?
Goedeavond,
Ik heb nu al een aantal maanden mijn iPhone 5 en er zijn al enkele dingen gebeurt.
De eerste 2 punten heb ik natuurlijk zelf voor gezorgd, maar de punten 2 & 3 zijn fabrieksfouten. Nu heb ik 2 vragen.
P.S: Ik heb hem online besteld (Apple Store) Alvast bedankt, Pepijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2) Dat is helemaal niet raar. Je wil toch niet dat men bij Apple jouw persoonlijke gegevens ziet; Bel naar AppleCare en leg het geval uit. Er wordt dan een incident aangemaakt en de volgende werkdag wordt het ding opgehaald. Als het goed is heb je drie dagen later een nieuwe iPhone 5. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 07-04-13 om 21:40. Reden: Foutieve syntax |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog even een paar vraagjes
Alvast bedankt, Pepijn |
|
|||
|
|||
Ja, sorry Ik bedoelde drie dagen. En met AppleCare bedoel ik:
Apple - Support - Contact opnemen met Apple Support en https://expresslane.apple.com/Getpro...oupList.action Ja kan uiteraard ook, na afspraak, naar de Apple Store in Amsterdam gaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een laatste, beetje rare vraag, maar krijg ik meteen een nieuwe iPhone als ik naar de Apple Store in Amsterdam ga :$ Bedankt voor de hulp, Pepijn. |
|
|||
|
|||
Nooit nieuw wel als nieuw
Niet geschoten is altijd mis |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Nieuwe doet Apple nooit maar wel zo goed als nieuw (refurbished).
Nieuwe case nieuwe accu dus lijkt het een nieuw toestel. Enkele onderdelen gebruiken ze weer 2e hands(bijvoorbeeld moederbord). SMD componenten gaan namelijk makkelijk 10 jaar mee daarnaast zijn Refurbished iPhone's beter getest dan nieuwe! Vroeger (in de iPhone 3G tijd ) kon je aan het serienummer zien of het om een refurbished toestel ging. Ik heb er namelijk 1 gehad |
|
|||
|
|||
Echt perfect, Applesupport!
Maandag gebeld, mijn standby/sluitknop bovenop mijn iPhone 5 werkte niet goed meer, dinsdag opgehaald door UPS, woensdag bij Apple en zojuist alweer geleverd door UPS (donderdag om 12.30uur)! Ik heb nu een ander serienummer (deze iPhone is een maand later gemaakt) en heb garantie tot 10 april 2014. Laatst gewijzigd door Eddy1965online; 11-04-13 om 15:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hier in bijlage zie je de garantievoorwaarden op Apple producten in de EU.
Veel success gewenst |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://store.apple.com/Catalog/US/Im...certified.html http://store.apple.com/nl/browse/hom...efurbfaq_popup Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bubbly; 13-04-13 om 08:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple biedt af en toe wel "refurbished" toestellen aan, tegen een lagere prijs, op hun websites. Ik heb al een paar "refurbished" Airport Extreme op die manier gekocht en één Mac Mini. Wat Apple exact bedoelt met "remanufactured" weet ik niet zeker. Het zou best kunnen dat het zo is als jij beschrijft. De twee "remanufactured" iPhones die ik ooit ontvangen heb zaten in een sealed wit doosje (zonder toebehoren). Volgens het serienummer waren die dingen recent geproduceerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb ik nog een back-up? | blackdress | iPhone algemeen | 4 | 06-07-12 20:26 |
iPhone: na Jailbreak nog apple garantie??? | gerrits38 | Jailbreak | 2 | 02-06-12 21:37 |
Heb garantie maar wordt niet gerepareerd! | hehe123 | iPhone algemeen | 5 | 05-12-11 23:30 |
heb ik nog garantie? | sulaimany | iPhone algemeen | 8 | 28-11-11 19:34 |
Barst in mijn scherm... Heb ik nog garantie? | oentje13 | iPhone algemeen | 4 | 12-08-09 13:12 |
|
|