recent staan niet in contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In telefoon staan sommige recent (en) niet in contacten. Hoe zet ik de recente bellers over in contacten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
recent staan niet in contacten
In telefoon staan sommige recent (en) niet in contacten. Hoe zet ik de recente bellers over in contacten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op het blauwe pijltje rechts in de recente oproep klikken en dan "Create New Contact" of "Add to Existing Contact" kiezen
|
|
|||
|
|||
Correct, maar ik begrijp dat ik het niet helemaal goed heb uitgelegd. Er staan in mijn recent diverse contacten waarvan ik zeker weet dat ik ze ooit in mijn contacten lijst heb aangemaakt. Echter als ik ze opzoek in mijn contactenlijst zie ik ze niet staan. Vind ik wel apart. Zeker gezien als men mij belt ze wel met naam en toenaam vermeld worden. wat is er aan de hand. Want ik kan ze via recent nml niet als New Contact invoeren
|
|
|||
|
|||
Ze staan wel in je contactenlijst, anders kan je iPhone ze niet met naam vermelden als ze bellen.
Als je naar je contactenlijst gaat staat links bovenin een knop met "groepen". Druk daar eens op en vink eventueel uitgeschakelde groepen/lijsten eens aan. Zeer waarschijnlijk heb je dan wel weer alle contacten die je ooit hebt ingevoerd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek via Itunes lijken wel op mijn Iphone te staan maar staan er niet op | Marmuis | Muziek, foto & video | 0 | 27-02-13 11:49 |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 13:21 |
Recent werkt niet ? | Carlo_1983 | Unlock [archief] | 7 | 08-02-08 12:50 |
Contacten gekopierd alleen staan er geen nummers bij!! | stephanlast | Archief | 1 | 26-01-08 18:24 |
|
|