//

recent staan niet in contacten

recent staan niet in contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In telefoon staan sommige recent (en) niet in contacten. Hoe zet ik de recente bellers over in contacten?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-13, 16:08
grstar grstar is offline
• iOS 6.1.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 7
Standaard recent staan niet in contacten

In telefoon staan sommige recent (en) niet in contacten. Hoe zet ik de recente bellers over in contacten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-13, 16:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Op het blauwe pijltje rechts in de recente oproep klikken en dan "Create New Contact" of "Add to Existing Contact" kiezen
  #3  
Oud 13-04-13, 17:26
grstar grstar is offline
• iOS 6.1.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 7
Standaard

Correct, maar ik begrijp dat ik het niet helemaal goed heb uitgelegd. Er staan in mijn recent diverse contacten waarvan ik zeker weet dat ik ze ooit in mijn contacten lijst heb aangemaakt. Echter als ik ze opzoek in mijn contactenlijst zie ik ze niet staan. Vind ik wel apart. Zeker gezien als men mij belt ze wel met naam en toenaam vermeld worden. wat is er aan de hand. Want ik kan ze via recent nml niet als New Contact invoeren
  #4  
Oud 20-04-13, 03:46
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Ze staan wel in je contactenlijst, anders kan je iPhone ze niet met naam vermelden als ze bellen.

Als je naar je contactenlijst gaat staat links bovenin een knop met "groepen". Druk daar eens op en vink eventueel uitgeschakelde groepen/lijsten eens aan. Zeer waarschijnlijk heb je dan wel weer alle contacten die je ooit hebt ingevoerd.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek via Itunes lijken wel op mijn Iphone te staan maar staan er niet op Marmuis Muziek, foto & video 0 27-02-13 11:49
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud Stappie iCloud 0 07-10-12 13:21
Recent werkt niet ? Carlo_1983 Unlock [archief] 7 08-02-08 12:50
Contacten gekopierd alleen staan er geen nummers bij!! stephanlast Archief 1 26-01-08 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.