T-Mobile voicemail sms wordt niet ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een tijdje ontvang ik geen berichten meer van T-Mobile op mijn iPhone 4S die verstuurd worden als er een voicemail ingesproken is. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile voicemail sms wordt niet ontvangen
Hallo,
Sinds een tijdje ontvang ik geen berichten meer van T-Mobile op mijn iPhone 4S die verstuurd worden als er een voicemail ingesproken is. Mijn toestel is gestuiterd, en ik heb daarom mijn luidspreker laten vervangen. Maar of er een verband tussen deze problemen is, Joost mag het weten. Anyway, heeft iemand hier ervaring mee? Macamba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar het zich laat aanzien is het probleem opgelost door een nieuwe sim kaart.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan niet bellen, smsen en voicemail ontvangen | jiggy1965 | Vodafone | 1 | 20-09-12 12:02 |
Voicemail bellen via ontvangen SMS | FrancWest | iPhone algemeen | 1 | 01-03-10 17:17 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Voicemail bericht niet ontvangen van Kpn | rebellochem | KPN | 1 | 01-07-09 15:39 |
|
|