verwijderde videos terug zoeken op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) er zijn een aantal filmpjes verwijderd van de iphone , en nu is de vraag of er een mogelijkheid is om deze terug te vinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verwijderde videos terug zoeken op iPhone
er zijn een aantal filmpjes verwijderd van de iphone , en nu is de vraag of er een mogelijkheid is om deze terug te vinden .
het betreffende toestel is van men schoonmoeder en ze heeft een 4s mvg en bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verwijderd is verwijderd. Data die op iPhone verwijderd is, is definitief weg (met uitzondering van contacten en berichten).
Er is geen enkele manier om die filmpjes terug te halen. |
|
|||
|
|||
er is geen mogelijkheid inmiddels vindt ik via google welk programmas en dergelijke of helpên deze niet ???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 april 2013 om 20:17 ---------- Bookmarksurfer.com - De beste sites op het web verzameld via den deze ???? |
|
|||
|
|||
Kijk, al die progjes die er bestaan om gewiste data terug te halen zijn meestal bedoeld voor geheugenkaartjes. Die kaartjes zijn geformatteerd in het antieke FAT32 (of het moderne exFAT).
Een iPhone is geen geheugenkaartje en is bovendien geformatteerd in HFS+ (journaled). Maar als je denkt dat die progjes werken kan je het proberen. Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
dan denk ik dat ik u moet gelijk geven , want hoe meer ik zoek hoe meer duidelijker het wordt ; alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Heeft je schoonmoeder de iPhone wel eens met iTunes gesynchroniseerd?
|
|
|||
|
|||
ja maar niet op het laatst , wanneer ze de video's genomen gehad heeft en alles heeft ze hem niet meer op pc gehangen of zo !
dus vrees ik dat het weg is en weg blijft |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verwijderde sms verschijnt bij zoeken op iphone | digibetina | iPhone algemeen | 17 | 05-03-13 03:07 |
iTunes zet verwijderde aankopen terug op iPhone | frenky1989 | iTunes | 12 | 21-01-12 17:08 |
verwijderde fotos & videos terughalen | Stef16 | Muziek, foto & video | 1 | 29-03-11 11:07 |
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? | LabTeov | Jailbreak | 0 | 21-10-10 13:30 |
verwijderde cycorder videos terughalen? | encounter | Muziek, foto & video | 0 | 14-09-10 19:39 |
|
|