//

Battery iPhone 4 loopt leeg

Battery iPhone 4 loopt leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update van de iphone 4 naar 6.3 loopt de phone precies leeg. Anders kon ik 3 a 4 dagen er mee doen. Sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-04-13, 18:32
FreBo1958's schermafbeelding
FreBo1958 FreBo1958 is offline
• iOS 17.0
• iPadOS 17.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 120
Standaard Battery iPhone 4 loopt leeg

Sinds de update van de iphone 4 naar 6.3 loopt de phone precies leeg.
Anders kon ik 3 a 4 dagen er mee doen. Sinds de update moet hij bijna dagelijks opgeladen worden zonder dat er iets anders loopt dan voor de update. Zijn er nog die dit probleem hebben of zijn er oplossingen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-13, 19:44
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreBo1958 Bekijk bericht
Sinds de update van de iphone 4 naar 6.3 loopt de phone precies leeg.
Anders kon ik 3 a 4 dagen er mee doen. Sinds de update moet hij bijna dagelijks opgeladen worden zonder dat er iets anders loopt dan voor de update. Zijn er nog die dit probleem hebben of zijn er oplossingen ?
Om batterij te besparen, sluit je alle achtergrondapps, verlaag je de helderheid van het scherm en laat je de iPhone minder vaak op nieuwe e-mail controleren. Dit staat allemaal bij de instellingen.
Eventueel kan je ook Wi-Fi / Bluetooth / 3G uitzetten als je het niet nodig hebt.

Trouwens, versie 6.3 bestaat niet, je bedoelt denk ik versie 6.1.3? Want dat is nu de nieuwste versie van iOS die er is.
  #3  
Oud 17-04-13, 19:50
FreBo1958's schermafbeelding
FreBo1958 FreBo1958 is offline
• iOS 17.0
• iPadOS 17.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Om batterij te besparen, sluit je alle achtergrondapps, verlaag je de helderheid van het scherm en laat je de iPhone minder vaak op nieuwe e-mail controleren. Dit staat allemaal bij de instellingen.
Eventueel kan je ook Wi-Fi / Bluetooth / 3G uitzetten als je het niet nodig hebt.

Trouwens, versie 6.3 bestaat niet, je bedoelt denk ik versie 6.1.3? Want dat is nu de nieuwste versie van iOS die er is.

Alle achtergrondapp's zijn afgesloten - emails worden niet op iphone binnen gehaald - er is geen 3G en bluetooth staat niet aan. Wi-Fi maakt verbinding enkel thuis. Het is inderdaad versie 6.1.3
  #4  
Oud 17-04-13, 20:23
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreBo1958 Bekijk bericht
Alle achtergrondapp's zijn afgesloten - emails worden niet op iphone binnen gehaald - er is geen 3G en bluetooth staat niet aan. Wi-Fi maakt verbinding enkel thuis. Het is inderdaad versie 6.1.3
Pas dan even je profiel aan aub.
  #5  
Oud 17-04-13, 22:46
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Ik ken nog iemand met dit problem. Ik zou eerder zeggen dat de batterij versleten is, maar aangezien die persoon het ook voor heft met ios 6.1.3 ben ik aan het twijfelen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 battery zeer snel leeg sporcky iPhone algemeen 8 10-04-13 17:16
Batterij loopt leeg terwijl Iphone uitstaat! Merdjelin iPhone algemeen 2 31-03-12 18:53
iPhone 3gs battery zeer snel leeg na wisselen van nieuwe simcard dendirk iPhone algemeen 1 11-12-11 13:35
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan ryansch iPhone algemeen 2 07-09-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.