Battery iPhone 4 loopt leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update van de iphone 4 naar 6.3 loopt de phone precies leeg. Anders kon ik 3 a 4 dagen er mee doen. Sinds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Battery iPhone 4 loopt leeg
Sinds de update van de iphone 4 naar 6.3 loopt de phone precies leeg.
Anders kon ik 3 a 4 dagen er mee doen. Sinds de update moet hij bijna dagelijks opgeladen worden zonder dat er iets anders loopt dan voor de update. Zijn er nog die dit probleem hebben of zijn er oplossingen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eventueel kan je ook Wi-Fi / Bluetooth / 3G uitzetten als je het niet nodig hebt. Trouwens, versie 6.3 bestaat niet, je bedoelt denk ik versie 6.1.3? Want dat is nu de nieuwste versie van iOS die er is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alle achtergrondapp's zijn afgesloten - emails worden niet op iphone binnen gehaald - er is geen 3G en bluetooth staat niet aan. Wi-Fi maakt verbinding enkel thuis. Het is inderdaad versie 6.1.3 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ken nog iemand met dit problem. Ik zou eerder zeggen dat de batterij versleten is, maar aangezien die persoon het ook voor heft met ios 6.1.3 ben ik aan het twijfelen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 battery zeer snel leeg | sporcky | iPhone algemeen | 8 | 10-04-13 18:16 |
Batterij loopt leeg terwijl Iphone uitstaat! | Merdjelin | iPhone algemeen | 2 | 31-03-12 19:53 |
iPhone 3gs battery zeer snel leeg na wisselen van nieuwe simcard | dendirk | iPhone algemeen | 1 | 11-12-11 14:35 |
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan | ryansch | iPhone algemeen | 2 | 07-09-10 01:08 |
|
|