Iphone 5 battery zeer snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 5 met firmware 6.1.3. niet gejailbraikt zijn batterij trekt zeer snel leeg :s wat kan ik eraan doen ? is het een app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 battery zeer snel leeg
mijn iphone 5 met firmware 6.1.3. niet gejailbraikt zijn batterij trekt zeer snel leeg :s wat kan ik eraan doen ? is het een app wat de batterij leegtrekt ? hoe kan ik deze vinden ?
word dit op garantie genomen of eventueel via verzekering (belgie) Tijd sinds volledig opgeladan : 5 uur stand-by 13 uur lijkt me toch niet normaal ? Vannacht volledig opgeladen , om 11 u smiddags uitgetrokken en om half 1 snachts viel hij uit , dit is ongeveer elke dag zo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sluit je alle app's af?
Heb je de x-tallen andere topics op dit forum hierover gelezen? Is er iets van app dat veel internetverbinding nodig heeft? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apps wat veel internet nodig hebben heb ik niet denk ik ? Welke zijn hier voor bekend ? Vind dit toch zeer vervelend dat ik nog geen dag toekom met een gsm van 700€ :-/ |
|
||||
|
||||
Algemeen probleem met een smartphone
Ik gooi hem elke dag op de lader al moet ik zeggen dat ik wel game |
|
|||
|
|||
Dat ik hem elke dag moet laden heb ik geen enkel probleem mee ! Maar dat ik er amper een werkdag van 12u mee uithoud terwijl ik hem amper gebruik vind ik dan minder kunnen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niemand verdere tips? Bestaat er geen app voor zo apps op te zoeken ik dacht van wel via jailbraik? Dan jailbraik ik de iphone even , had deze ervamaf gedaan dacht dat dit het probleem soms was maar niet dus |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs battery zeer snel leeg na wisselen van nieuwe simcard | dendirk | iPhone algemeen | 1 | 11-12-11 14:35 |
Ook nieuwe iphone 3 batterij zeer snel leeg. | roelske | iPhone algemeen | 6 | 24-06-11 15:43 |
iphone heet en batterij zeer snel leeg | bunne | iPhone algemeen | 11 | 06-06-11 19:34 |
Batterij zeer snel leeg - virus? | auketenbrink | iPhone algemeen | 2 | 26-05-11 23:36 |
Iphone 3gs icm 4.2.1 ---- Accu zeer snel leeg (4 uur) | kilzone | Archief | 3 | 02-12-10 22:53 |
|
|