//

smsen naar een nummer lukt nie?

smsen naar een nummer lukt nie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan mijn vriendin imessagen, ik kan ze bellen, maar ik ze niet smsen? ben bij telenet geweest en daar nieuwe sim kaart en probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-13, 15:36
jeromoquai jeromoquai is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard smsen naar een nummer lukt nie?

ik kan mijn vriendin imessagen, ik kan ze bellen, maar ik ze niet smsen?
ben bij telenet geweest en daar nieuwe sim kaart en probleem blijft, wie kent dit en weet de oplossing??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-13, 15:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer iMessage is ingeschakeld (en beschikbaar) op beide iPhones worden de berichten automatisch via iMessage verstuurd.
Wanneer dit niet mogelijk is (bv geen dataverbinding) dan worden de berichten via sms verzonden.

Zie hier voor uitgebreide info: http://support.apple.com/kb/HT3529?viewlocale=nl_NL
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 10-04-13, 15:53
jeromoquai jeromoquai is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

ja maar het lukt niet smsen zelfs al is er geen dataverbinding, dus heb Wi-Fi en internet afgezet... dan lukt het nie
  #4  
Oud 10-04-13, 15:54
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als iMessage niet beschikbaar is op de iPhone, kan het bericht als een sms of mms worden verstuurd, afhankelijk van de inhoud. Er worden mogelijk kosten door de aanbieder in rekening gebracht. Als u dit wilt wijzigen op de iPhone, gaat u naar Instellingen > Berichten > Stuur als sms. Berichten die worden verstuurd met iMessage verschijnen in een lichtblauwe achtergrond terwijl sms- of mms-berichten in een groene achtergrond verschijnen.

Heb je dat ingesteld?
  #5  
Oud 10-04-13, 15:59
jeromoquai jeromoquai is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

jep het vreemde is, dit is enkel bij dit nummer dat hij problemen heeft andere mensen kan ik smsen en imessagen, dus is heel vreemd
enkel bij vriendin dus wel imessage maar als ik als sms wil sturen zegt hij niet afgeleverd
  #6  
Oud 10-04-13, 19:31
ethel ethel is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Ieper Belgie
Berichten: 17
Standaard 1kontaktpersoon ontvangt mijn sms'jes niet meer

Ik heb al van 3 jaar lang zijn sms'jes bewaard en nu ontvangt hij er geen meer van mij en naar andere kontakten lukt het wel?
Heb ik er te veel bewaard....hoeveel kan ik er bewaren?
Alvast bedankt als je me kan helpen
Mvg
Ethel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan niet sms´en naar een enkel nummer Roebelie iPhone algemeen 3 27-07-11 18:05
HELP jailbreak met limera1n lukt nie jailbreakme Jailbreak 5 13-03-11 14:37
Bellen naar bepaald vast nummer lukt niet. schee435 iPhone algemeen 0 04-07-10 10:51
smsen met een ander nummer Doq Jailbreak apps en thema's 2 04-05-10 16:44
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet juud85 iPhone algemeen 3 08-07-09 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.