Orange/T-Mobile UK kaartje gevraagd. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone addicts! Kan iemand mij aan een Orange/T-Mobile UK simcard helpen? Ik kan dan een iphone 5 met dat kaartje activeren. Groet, Cor...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Orange/T-Mobile UK kaartje gevraagd.
Beste Iphone addicts!
Kan iemand mij aan een Orange/T-Mobile UK simcard helpen? Ik kan dan een iphone 5 met dat kaartje activeren. Groet, Cor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Voor een goedkope oplossing, kijk hier even! Cheap Cell Phone Repair Tools for Sale at Dealextreme - DX Hier staan diverse sims, voor een "network unlock" kost niet al te veel! Blijkt prima te werken. Succes!
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overgang orange naar t-mobile | Flyest | Odido (T-Mobile) | 3 | 10-11-08 12:45 |
overstap orange naar t-mobile | Chris03 | Odido (T-Mobile) | 6 | 23-09-08 22:09 |
[Iphone3G] Samenvoegen Orange en T-Mobile | MichaelK1985 | Odido (T-Mobile) | 2 | 27-08-08 18:19 |
Orange --> T-Mobile probleem! | dayslover | Odido (T-Mobile) | 7 | 19-08-08 14:24 |
Orange/T-Mobile klantwaarde en nieuw Iphone Abbo? | Gaudi | Odido (T-Mobile) | 9 | 18-07-08 22:02 |
|
|