wifi werkt niet meer na update ios6 iph4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, sinds update naar Ios6 kampt mijn iphone 4s met wifi problemen als ik de wifi aan zet heb ik gewoon altijd vol bereik,aleen na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi werkt niet meer na update ios6 iph4s
hey,
sinds update naar Ios6 kampt mijn iphone 4s met Wi-Fi problemen als ik de Wi-Fi aan zet heb ik gewoon altijd vol bereik,aleen na 2-4 seconden werk Wi-Fi niet meer, hebt wel nog steets vol bereik,na de update naar 6.1.2-6.1.3 was het probleem nog steets niet opgelos,iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? we hebben ook nog 2 andere iph 4s en 5 die wel gewoon werken hier op de Wi-Fi gr joris ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 april 2013 om 18:34 ---------- zag zojuist het Wi-Fi gedeelte,zou een mod dit alsjeblieft kunnen verplaatsen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6... | Tsjip | iPhone Apps | 1 | 21-01-13 16:58 |
Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6... | Tsjip | iPhone Games | 0 | 20-01-13 21:24 |
facetime met iphone4 (ios6) over 3g naar iphone 4s over Wi-Fi werkt niet | bertoes | iPhone algemeen | 9 | 17-10-12 19:14 |
Iphone 4s na laatste update werkt Wi-Fi niet meer | omarl | iPhone algemeen | 1 | 31-05-12 14:27 |
internet (geen Wi-Fi) werkt niet meer naar update 4.0 | ray36 | Odido (T-Mobile) | 11 | 13-03-11 19:26 |
|
|