Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6... discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) ** Edit: ik heb hem verplaatst naar 'iphone apps'. Deze thread kan gesloten en verwijderd worden *** Sinds ik geupgrade ben naar ios6 werkt 'push' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6...
** Edit: ik heb hem verplaatst naar 'iphone apps'. Deze thread kan gesloten en verwijderd worden ***
Sinds ik geupgrade ben naar ios6 werkt 'push' op mijn hotmail-account niet meer goed. Is dit een bekend probleem of ben ik de enige? Toelichting: Onder ios5 kreeg ik al mijn hotmails realtime binnen. Nu met ios6 gebeurt het regelmatig dat de hotmails pas binnenkomen als ik de mail-app open. Ik heb gechecked dat push aanstaat. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, want ik heb nu al een paar belangrijke muiltjes te laat gezien... Gr. Maarten Laatst gewijzigd door Tsjip; 21-01-13 om 01:58. Reden: Staat bij verkeerde onderwerp maar ik kan het niet rechtzetten... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Flitsen werkt niet meer goed in iOS6 | fokkerfa | iPhone algemeen | 0 | 01-10-12 17:10 |
camera werkt niet goed meer bna update | dwight11 | iPhone algemeen | 1 | 15-03-12 20:47 |
Hotmail werkt niet goed. | mathijs666 | iPhone algemeen | 8 | 31-01-10 10:58 |
Gmail via push werkt niet meer goed | Ciao | iPhone algemeen | 40 | 12-11-09 19:57 |
Mac OS X: podworks werkt niet goed meer na update 3.0 | roleo | iTunes | 0 | 24-06-09 11:56 |
|
|