Hotmail werkt niet goed. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik heb een hotmail account maar deze werkt niet goed. Hij synchroniseert niet met hotmail op de computer (Windows). Ik heb hem al 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail werkt niet goed.
Hallo,,
Ik heb een hotmail account maar deze werkt niet goed. Hij synchroniseert niet met hotmail op de computer (Windows). Ik heb hem al 1 of 2 keer verwijdert en er weer opgezet Dan moet ik de gelezen emails van de computer ook weer opnieuw lezen op mijn iPod. Wat moet ik doen dit is heel irritant. Groeten Mathijs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hotmail gebruikt het POP3 protocol; daarbij wordt de status van berichten (zijn ze gelezen?) lokaal per client (dus je iPhone, PC, Mac, etc.) apart bijgehouden, niet centraal op de server. Geen "synchronisatie" dus!
Het IMAP protocol lost dat op (de status wordt bijgehouden op de server), maar dat ondersteunt Microsoft helaas niet bij Hotmail. Tip: Google doet dat wel bij Gmail...
|
|||
|
|||
Jammer moet ik iedere keer weer iets op de computer verwijderen/lezen dat ik al op m'n iPod heb verwijdert/gelezen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb ook Gmail maar bijna niemand kent die daarom gebruik liever Hotmail.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alles gaat naar gmail en wordt daar opgeslagen. |
|
||||
|
||||
Je kunt Gmail de mail bij Hotmail laten ophalen, of via een trucje Hotmail de binnenkomende mail meteen door laten sturen naar Gmail...
Is een apart topic voor op dit forum! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, nu weet ik hoe het zit met Hotmail.
Bedankt voor de reacties. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail werkt niet | grover123 | iPhone algemeen | 12 | 21-01-11 12:19 |
Push hotmail werkt niet | Inno | iPhone algemeen | 2 | 16-09-10 00:53 |
Uitgaande email hotmail,t-mobile werkt niet | Maurice005 | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-05-10 21:33 |
hotmail werkt niet meer | jvp | iPhone algemeen | 0 | 28-09-08 00:49 |
|
|