Terugvinden van paswoorden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb een aantal apps waar ik paswoord van vergeten ben,is er een mogelijkheid om via een of ander dingetje,de getoetse paswoorden terug te vinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terugvinden van paswoorden
Hallo,
Heb een aantal apps waar ik paswoord van vergeten ben,is er een mogelijkheid om via een of ander dingetje,de getoetse paswoorden terug te vinden Grts. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ligt eraan welke apps het zijn
|
|
|||
|
|||
Paswoorden staan normaal gezien in een versleutelde SQLite3 database ("Keychain"). Daar is niet aan te geraken, ook niet met een jailbreak. Sommige simpele apps slagen de paswoorden op in de Sandbox van de app. Als die paswoorden niet versleuteld zijn is daar met een jailbreak eventueel wel aan te geraken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar kan ik het serienummer van een Iphone 4s terugvinden? | lp77 | iPhone algemeen | 3 | 17-11-12 19:58 |
Safari opgeslagen paswoorden | VDKBjorn | iPad algemeen | 0 | 04-10-11 15:17 |
Paswoorden terug vinden | Elidb | iPhone algemeen | 0 | 09-08-11 00:39 |
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 | beffel | iPhone algemeen | 22 | 05-09-08 22:25 |
Paswoorden bewaren op iPhone | peterdeleu | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-05-08 14:35 |
|
|