Waar kan ik het serienummer van een Iphone 4s terugvinden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, Ik ga op korte termijn een Iphone 4s 64GB overnemen via marktplaats. De persoon heeft het serienummer doorgemaild en het blijkt dat deze nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik het serienummer van een Iphone 4s terugvinden?
Goededag,
Ik ga op korte termijn een Iphone 4s 64GB overnemen via marktplaats. De persoon heeft het serienummer doorgemaild en het blijkt dat deze nog erg nieuw is. Als ik de telefoon ga ophalen wil ik graag het serienummer op de telefoon checken. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen-------Algemeen---------info
|
|
|||
|
|||
Die vraag heb je al in onderstaande draad gesteld, een draad waar je de originele berichten verwijderd hebt
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...oede-deal.html |
|
|||
|
|||
Of op de simtrayhouder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone garantie op het serienummer | kevinvw | iPhone algemeen | 14 | 20-02-13 15:47 |
Identificeren iPad aan de hand van het serienummer | Peter_1 | iPad algemeen | 8 | 14-10-10 10:58 |
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 06-07-10 20:52 |
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone | sportingboy | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-02-10 21:40 |
Waar smsjes terugvinden? | mlam | Jailbreak apps en thema's | 7 | 16-03-08 14:36 |
|
|