iPhone 4 trilt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Wellicht kan iemand me helpen. Na een kleine aanraking met moeder aarde werkt de trilfunctie van de iPhone 4 niet meer. Zeer vervelend als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 trilt niet meer
Beste,
Wellicht kan iemand me helpen. Na een kleine aanraking met moeder aarde werkt de trilfunctie van de iPhone 4 niet meer. Zeer vervelend als je hem met automatisme op stil zet. Nu heb ik het volgende al geprobeerd: - iPhone tril module vervangen - Reset van het toestel Beide oplossingen werken niet. Waar kan dan het probleem zijn? Alvast bedankt voor je antwoord. Gr. Sebas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geef eens een tik tussen de til knop en de volume toetsen ? Ik had gelezen op het forum dat dat werkte...
|
|
|||
|
|||
Nee, helaas geen effect.
|
|
|||
|
|||
1 van de connectoren los in je iphone ( waarschijnlijk de 3de of 4 vanaf de linkerkant gezien )
|
|||
|
|||
Stephan, bedankt!
Hij doet het weer super! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem hier , na de gsm te laten vallen geen trilling meer => nieuw motortje en nu nog steeds geen trilling
kunt u me even uitleggen waar die connectoren zich bevinden ? edit, als ik hem eens tegen de achterkant van mijn hand sla heb ik soms een trilling dus het zal in een van die connectoren zitten maar waar bevinden die zich ? Maxdude Laatst gewijzigd door maxdude; 14-11-12 om 16:25. |
|
|||
|
|||
Kan nog simpeler zijn. Rechts van de audiojack zit een stukje plastic vastgeplakt .deze kan los zijn gegaan en daar loopt nu je trilmotor op vast
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word | ndl | Ringtones en Wallpapers | 10 | 26-08-16 12:28 |
iPhone 3 gs vergrendeld, belt niet en trilt niet | Harze | iPhone algemeen | 0 | 22-09-11 01:52 |
Iphone trilt niet bij SMS | Ditta | iPhone algemeen | 14 | 29-12-10 22:57 |
iPhone trilt NIET & ook geen geluid meer bij sms | angelo123 | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 10:42 |
|
|