Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik geupgrade ben naar ios6 werkt 'push' op mijn hotmail-account niet meer goed. Is dit een bekend probleem of ben ik de enige? Toelichting: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6...
Sinds ik geupgrade ben naar ios6 werkt 'push' op mijn hotmail-account niet meer goed.
Is dit een bekend probleem of ben ik de enige? Toelichting: Onder ios5 kreeg ik al mijn hotmails realtime binnen. Nu met ios6 gebeurt het regelmatig dat de hotmails pas binnenkomen als ik de mail-app open. Ik heb gechecked dat push aanstaat. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, want ik heb nu al een paar belangrijke mailtjes te laat gezien... Gr. Maarten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier ook last van als ik gmail gebruik via exchange. Ik zocht hier al veel over op maar vind nergens een oplossing!
Is dit dan een iOS 6 bug? Iemand een oplossing? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail push werkt niet meer goed na update ios6... | Tsjip | iPhone Games | 0 | 20-01-13 21:24 |
Flitsen werkt niet meer goed in iOS6 | fokkerfa | iPhone algemeen | 0 | 01-10-12 17:10 |
Hotmail werkt niet goed. | mathijs666 | iPhone algemeen | 8 | 31-01-10 10:58 |
Gmail via push werkt niet meer goed | Ciao | iPhone algemeen | 40 | 12-11-09 19:57 |
Mac OS X: podworks werkt niet goed meer na update 3.0 | roleo | iTunes | 0 | 24-06-09 11:56 |
|
|