Apple stuurde mailtje dat na een intern onderzoek er achter zijn gekomen dat de fout in de fabriek is gemaakt! Dus ik krijg een nieuwe iphone omdat ie niet te repareren valt, zeggen ze. Is het nog realistisch om een iphone 4s of 5 te vragen? Want ik heb wel (onnodig) 25 dagen zonder (werkende) iphone gezeten. En nu het achteraf toch blijkt dat het Apple's fout is...
Wat denken jullie? |
Je kan proberen wie weet ... :P
Maar daar vrees ik voor dat ze dat gaan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beide zou kunnen maar wel met bijbetaling al kan je misschien iets coulance verwachten maar jouw 4 is ook geen nieuw toestel meer.
Hoe oud was jouw 4? |
Citaat:
Dus jij bedoel dat ik het verschil tussen een 4 en 5 betaal en dat ze me dan een 5 geven? |
Idd maar geen idee of ze dat doen maar je kan het vragen al ligt dat met de 4s meer voor de hand denk ik?!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30. |