//

Is er wel "iets" met m'n iPhone gebeurd?

Is er wel "iets" met m'n iPhone gebeurd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone opgestuurd voor reparatie en daarvoor werd bij uitdrukkelijk vertelt: het eerst wat ze doen is alle gegevens eraf halen, dus maak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-13, 11:26
fragun fragun is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 23
Standaard Is er wel "iets" met m'n iPhone gebeurd?

Ik heb mijn iphone opgestuurd voor reparatie en daarvoor werd bij uitdrukkelijk vertelt: het eerst wat ze doen is alle gegevens eraf halen, dus maak een reserve kopie. Dat heb ik braaf gedaan, maar nu ik het toestel terug heb staan alle gegevens er nog gewoon op! Betekent dat dat ze niks gedaan hebben? Heeft iemand anders hier ervaringen mee?

Ps.
Ze zeiden dat het serienummer in de hardware niet overeen komt met het serienummer in de software. En dus dat ik er zelf aan gesleuteld heb, maar dat heb ik nooit gedaan! Helemaal nieuw bij Apple gekocht zelfs.

Dus nu denk ik dat ze de verkeerde hebben onderzocht en die als mij toestel hebben aangezien, want dat zou ook het verschil in serienummers verklaren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-13, 11:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Over dit onderwerp heb je toch al een lang topic met veel adviezen en tips

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ie-iphone.html
  #3  
Oud 20-04-13, 11:30
fragun fragun is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Over dit onderwerp heb je toch al een lang topic met veel adviezen en tips

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ie-iphone.html
Sorry maar daar heb ik niks aan, en daar staat niet in over die gegevens die verwijderd zijn
  #4  
Oud 20-04-13, 11:36
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fragun Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone opgestuurd voor reparatie en daarvoor werd bij uitdrukkelijk vertelt: het eerst wat ze doen is alle gegevens eraf halen, dus maak een reserve kopie. Dat heb ik braaf gedaan, maar nu ik het toestel terug heb staan alle gegevens er nog gewoon op! Betekent dat dat ze niks gedaan hebben? Heeft iemand anders hier ervaringen mee?

Ps.
Ze zeiden dat het serienummer in de hardware niet overeen komt met het serienummer in de software. En dus dat ik er zelf aan gesleuteld heb, maar dat heb ik nooit gedaan! Helemaal nieuw bij Apple gekocht zelfs.

Dus nu denk ik dat ze de verkeerde hebben onderzocht en die als mij toestel hebben aangezien, want dat zou ook het verschil in serienummers verklaren.
Al je gegevens staan er nog op (zonder je back-up te hebben gezet) ?
Bij het verbinden heb je ook geen problemen gehad met iTunes?

Dit lijkt dan toch dat je je eigen toestel hebt terug gekregen.

Hoe dan ook. Het is moeilijk te bewijzen dat je nooit gesleuteld hebt aan je toestel. Hier zit je dan mee natuurlijk.
  #5  
Oud 20-04-13, 11:38
fragun fragun is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Al je gegevens staan er nog op (zonder je back-up te hebben gezet) ?
Bij het verbinden heb je ook geen problemen gehad met iTunes?

Dit lijkt dan toch dat je je eigen toestel hebt terug gekregen.

Hoe dan ook. Het is moeilijk te bewijzen dat je nooit gesleuteld hebt aan je toestel. Hier zit je dan mee natuurlijk.
Ik denk ook niet dat ze het verkeerde toestel hebben opgestuurd, ik denk dat ze de andere hebben opgemaakt en die als de mijne hebben aangezien
  #6  
Oud 20-04-13, 11:49
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fragun Bekijk bericht
Ik denk ook niet dat ze het verkeerde toestel hebben opgestuurd, ik denk dat ze de andere hebben opgemaakt en die als de mijne hebben aangezien
Dat is best mogelijk maar wat of waar ga je beginnen om dit recht te zetten.

Ik heb 2.5 jaar geleden ook een nieuwe zwarte iphone 4 gekocht in een winkel.
Later merkte ik dat de dock connector 'wit' was. Dit is blijkbaar niet normaal voor een zwarte iphone. Gelukkig heb ik er in de garantieperiode nooit problemen mee gehad.
Ik kan maar 1 ding zeggen dat ze dit al reeds in de winkel veranderd hebben gehad.

Je kan misschien nogmaals je verhaal aan Apple proberen uit te leggen.
Of ga naar Amsterdam (zonder je verhaal daar te doen). Alleen je iphone probleem.
  #7  
Oud 20-04-13, 12:16
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Apple kijkt niet na serienummer enig wat hun interesseert is als het toestel garantie heeft dat is te zien op Apple.nl. Valt toestel onder garantie dan wordt hij gewoon gemaakt! Waar heeft u uw toestel heen gestuurd voor reparatie?
  #8  
Oud 20-04-13, 12:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je hebt over exact hetzelfde onderwerp inderdaad al een discussie geplaatst.

Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers.

// Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iets vervelends gebeurd, is hier een garantie voor? Krasjes iPhone algemeen 7 17-02-14 20:12
Data wissen met Find My iPhone...wat gebeurd er met iCloud data? Aaitelefoon iPhone algemeen 2 05-07-12 15:22
IPhone aan de Mac met usb maar gebeurd niks teal Archief 5 31-07-09 19:19
Gratis account, maar wil nu wel iets kopen in de Store! RioolDokter Archief 1 03-06-09 20:19
1.1.1. Herstellen met iTunes, wat gebeurd er... Mauricjn Archief 5 01-11-07 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.