Is er wel "iets" met m'n iPhone gebeurd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone opgestuurd voor reparatie en daarvoor werd bij uitdrukkelijk vertelt: het eerst wat ze doen is alle gegevens eraf halen, dus maak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er wel "iets" met m'n iPhone gebeurd?
Ik heb mijn iphone opgestuurd voor reparatie en daarvoor werd bij uitdrukkelijk vertelt: het eerst wat ze doen is alle gegevens eraf halen, dus maak een reserve kopie. Dat heb ik braaf gedaan, maar nu ik het toestel terug heb staan alle gegevens er nog gewoon op! Betekent dat dat ze niks gedaan hebben? Heeft iemand anders hier ervaringen mee?
Ps. Ze zeiden dat het serienummer in de hardware niet overeen komt met het serienummer in de software. En dus dat ik er zelf aan gesleuteld heb, maar dat heb ik nooit gedaan! Helemaal nieuw bij Apple gekocht zelfs. Dus nu denk ik dat ze de verkeerde hebben onderzocht en die als mij toestel hebben aangezien, want dat zou ook het verschil in serienummers verklaren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over dit onderwerp heb je toch al een lang topic met veel adviezen en tips
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ie-iphone.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij het verbinden heb je ook geen problemen gehad met iTunes? Dit lijkt dan toch dat je je eigen toestel hebt terug gekregen. Hoe dan ook. Het is moeilijk te bewijzen dat je nooit gesleuteld hebt aan je toestel. Hier zit je dan mee natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb 2.5 jaar geleden ook een nieuwe zwarte iphone 4 gekocht in een winkel. Later merkte ik dat de dock connector 'wit' was. Dit is blijkbaar niet normaal voor een zwarte iphone. Gelukkig heb ik er in de garantieperiode nooit problemen mee gehad. Ik kan maar 1 ding zeggen dat ze dit al reeds in de winkel veranderd hebben gehad. Je kan misschien nogmaals je verhaal aan Apple proberen uit te leggen. Of ga naar Amsterdam (zonder je verhaal daar te doen). Alleen je iphone probleem. |
|
||||
|
||||
Apple kijkt niet na serienummer enig wat hun interesseert is als het toestel garantie heeft dat is te zien op Apple.nl. Valt toestel onder garantie dan wordt hij gewoon gemaakt! Waar heeft u uw toestel heen gestuurd voor reparatie?
|
|
||||
|
||||
Je hebt over exact hetzelfde onderwerp inderdaad al een discussie geplaatst.
Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iets vervelends gebeurd, is hier een garantie voor? | Krasjes | iPhone algemeen | 7 | 17-02-14 20:12 |
Data wissen met Find My iPhone...wat gebeurd er met iCloud data? | Aaitelefoon | iPhone algemeen | 2 | 05-07-12 15:22 |
IPhone aan de Mac met usb maar gebeurd niks | teal | Archief | 5 | 31-07-09 19:19 |
Gratis account, maar wil nu wel iets kopen in de Store! | RioolDokter | Archief | 1 | 03-06-09 20:19 |
1.1.1. Herstellen met iTunes, wat gebeurd er... | Mauricjn | Archief | 5 | 01-11-07 17:25 |
|
|