Afspraak gemaakt Apple garantie maar kan die dag niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met Apple over dat ze mijn iPhone op kunnen komen halen. Er staat dat ze hem de volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspraak gemaakt Apple garantie maar kan die dag niet.
Goedemiddag,
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met Apple over dat ze mijn iPhone op kunnen komen halen. Er staat dat ze hem de volgende werkdag (maandag dus) op komen halen. Ik kan alleen maandag niet, Wat kan ik nu het beste doen? Worden er kosten in rekening gebracht? Pepijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afspraak gemaakt bij genius bar ... | fiestaboyke | iPhone algemeen | 1 | 18-04-12 09:24 |
Ipad zegt dat er een update is, maar kan die niet vinden? | Vivemaria | iPad algemeen | 13 | 29-03-12 20:07 |
Lockbutton reageert niet meer, afspraak met genius gemaakt, ervaringen? | gertdh | iPhone algemeen | 3 | 13-03-12 11:43 |
Afspraak gemaakt! | Mazinho | Odido (T-Mobile) | 64 | 01-08-10 02:30 |
Garantie 16GB iphone 3G nu deze niet meer gemaakt wordt | zgmatty | iPhone algemeen | 6 | 28-07-09 17:13 |
|
|