Afspraak gemaakt bij genius bar ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik online een afspraak gemaakt voor donderdag avond, genius bar, in Amsterdam. Hier heb ik ook bij de reden gezet dat het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspraak gemaakt bij genius bar ...
Gisteren heb ik online een afspraak gemaakt voor donderdag avond, genius bar, in Amsterdam. Hier heb ik ook bij de reden gezet dat het probleem de home button is van mijn iphone 4 en dat het niet altijd voorkomt, alleen de laatste tijd komt het wel meer en meer voor ... Nu vraag ik me af, ga ik buiten de bevestigings-email nog iets horen van daar wat ze mogelijk kunnen betekennen? Of worden die mails niet bekeken? Want is wel wat ver rijden om voor niets te gaan ... (2uurtjes enkele reis ...)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Telefoon bestaat ook nog steeds. Misschien kan je eens bellen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockbutton reageert niet meer, afspraak met genius gemaakt, ervaringen? | gertdh | iPhone algemeen | 3 | 13-03-12 11:43 |
Afspraak maken met Genius Bar? | Tjade3 | iPhone algemeen | 14 | 05-03-12 19:09 |
Afspraak gemaakt! | Mazinho | Odido (T-Mobile) | 64 | 01-08-10 02:30 |
Windows: Uitnodigen bij afspraak via MS Exchange | Onra | Desktop-applicaties | 2 | 27-08-09 19:26 |
|
|