Afspraak maken met Genius Bar?

Afspraak maken met Genius Bar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu wij een officiŽle Apple Store hebben hier in NL (eindelijk), vroeg ik mij af of Apple ook reparaties verricht bij iphones met abbo ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 1 March 2012, 01:51
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 14 March 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard Afspraak maken met Genius Bar?

Nu wij een officiŽle Apple Storeicon hebben hier in NL (eindelijk), vroeg ik mij af of Apple ook reparaties verricht bij iphones met abbo (t-mobileicon in mijn geval)? De power knop is namelijk kapot en hoewel ik nog garantie heb, heb ik toch maar er vanaf gezien mijn iPhone bij T-Mobile te laten repareren, vanwege de lange reparatieduur. Het zou zonde zijn mijn iPhone een maand kwijt te zijn terwijl de Apple Store het zo kan fixen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 1 March 2012, 02:59
leontjuh1's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 27 January 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Send a message via twitter to leontjuh1
Standaard

Als je nog gewoon de garantie hebt van Apple dan zou ik'm persoonlijk liever bij Apple inleveren dan bij t-mobileicon. Of je dan ook eerder een nieuw/vervangend toestel hebt weet ik niet, maar gezien de (meestal negatieve) verhalen over reparatiedienst van T-Mobile kun je beter nog een paar daagjes wachten en een afspraak bij de Genius Bar inplannen
  #3  
Oud 1 March 2012, 11:21
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 6 November 2011
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leontjuh1 Bekijk bericht
Als je nog gewoon de garantie hebt van Apple dan zou ik'm persoonlijk liever bij Apple inleveren dan bij t-mobileicon. Of je dan ook eerder een nieuw/vervangend toestel hebt weet ik niet, maar gezien de (meestal negatieve) verhalen over reparatiedienst van T-Mobile kun je beter nog een paar daagjes wachten en een afspraak bij de Genius Bar inplannen

ik hoop het, mijn 4s verliest steeds signaal wou het niet terug sturen want ik weet dat je weer een of andere vaag verhaal krijgt te horen met vochtschade of weet ik veel.

ik heb het gejailbreakt en weer teruggezet naar normaal, is dit te traceren bij de geniusbar ???
  #4  
Oud 1 March 2012, 11:49
King1987's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 March 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jizzmypants Bekijk bericht
ik hoop het, mijn 4s verliest steeds signaal wou het niet terug sturen want ik weet dat je weer een of andere vaag verhaal krijgt te horen met vochtschade of weet ik veel.

ik heb het gejailbreakt en weer teruggezet naar normaal, is dit te traceren bij de geniusbar ???
Dat valt niet te traceren en gewoon lekker naar de Guinius bar gaan. Gezien de ervaringen van kennissen kan je geen betere hulp wensen!
__________________
 Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij 
De iPhone Hardware specialist

Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak
  #5  
Oud 1 March 2012, 14:02
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 14 March 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Dat is nu juist mijn vraag, ik heb nog wel garantie bij t-mobileicon maar betekent dit dat ik ook garantie heb bij Apple?
  #6  
Oud 4 March 2012, 13:42
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 14 March 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Ben er net heen geweest, maar ik had geen garantie van Apple meer dus werd doorverwezen naar t-mobile. Repareren tegen betaling was zelfs niet mogelijk, de enige optie die mij aangeboden werd was het vervangen van mijn hele iPhone voor €150.

Laatst gewijzigd door Tjade3; 4 March 2012 om 14:42.
  #7  
Oud 4 March 2012, 18:04
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 821
Standaard

Voor Ä150,- een echte nieuwe? Hoe oud is jouw toestel? Als die meer dan 10 maanden is; doen!
  #8  
Oud 4 March 2012, 19:03
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 14 March 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Mijn iPhone is zou oud als dat de iPhone 4 oud is...

Toestel dat ik van Apple zou krijgen is waarschijnlijk niet nieuw, maar refurbished. Denk dat een (gratis) reparatie bij t-mobileicon dan toch voordeliger is, aangezien mijn iPhone er nog als nieuw uitziet. Als er echte krassen e.d. op hadden gezeten had ik hem natuurlijk direct omgeruild.
Misschien wel een tip voor mensen met een iPhone met gebroken scherm en nog een ander defect? Lekker goedkoop je iPhone laten vervangen bij Apple
  #9  
Oud 4 March 2012, 19:49
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 821
Standaard

T-mobilereparatiedienst staat niet goed bekend. Een powerknop kun je wellicht zelf vervangen.
  #10  
Oud 4 March 2012, 19:50
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 14 March 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Wat is er mis met hun dienst dan? Behalve dat reparatie mogelijk heel lang kan duren?
  #11  
Oud 4 March 2012, 19:53
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 28 June 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 821
Standaard

Staat voldoende ellende op het forum. Lange wachttijden. Ik meen gelezen te hebben dat vaak waterschade wordt aangegeven. Zoek eens uit wat een los onderdeel kost. En zoek op MP een tutorial om de knop te vervangen.
  #12  
Oud 4 March 2012, 21:21
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 June 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Je kan je afvragen of het wel verstandig is om zelf reparaties uit te voeren die je zoiezo al geld gaan kosten. Daarnaast heb je dan helemaal geen garantie meer als je er zelf mee gaat *****n.

Gewoon naar de t-mobileicon winkel dus... als er dan problemen zijn kan je nog altijd zelf reparaties uitvoeren.
  #13  
Oud 4 March 2012, 21:51
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 32GB (Zilver) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 April 2010
Locatie: Medemblik
Berichten: 106
Stuur een bericht via Skype™ naar Pat3766 Send a message via twitter to Pat3766
Standaard

Ik heb via de app store app een afspraak ingepland. Ontving keurig een bevestigingsmail. Morgen om 13 uur. Benieuwd hoe dat werkt en hoe de winkel er uit ziet.

Mijn Ipad2 heeft volumeknop die wel harder wil maar niet zachter.
  #14  
Oud 4 March 2012, 21:53
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 14 March 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

als je de iPad korter dan een jaar hebt zullen ze hem direct repareren of vervangen, anders niet...
  #15  
Oud 5 March 2012, 18:09
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 32GB (Zilver) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 April 2010
Locatie: Medemblik
Berichten: 106
Stuur een bericht via Skype™ naar Pat3766 Send a message via twitter to Pat3766
Standaard

Ik kreeg keurig een nieuwe iPad mee. Snelle service, prettig geholpen, vriendelijke mensen. Kan dat niet in alle winkels in Nederland? Zo'n verademing dit!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Waar zit de knop 'GENIUS BIJWERKEN' in de itunes-store?(voor genius mixed) reporterdavid iTunes 1 28 July 2012 11:52
Email over afspraak maken iphone 4? RobertLP T-Mobile 4 17 August 2010 08:58
Windows: Genius kan geen verbinding maken blokzeil1 iTunes 0 19 September 2009 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.