waar onderdelen moederbord kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iphone 4 gekocht met waterschade, nu heb ik redelijk wat ervaring in herstellen van iphones, maar zit met het volgende probleem: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar onderdelen moederbord kopen?
Beste,
Ik heb een iphone 4 gekocht met waterschade, nu heb ik redelijk wat ervaring in herstellen van iphones, maar zit met het volgende probleem: de iphone start op, maar de backlight functioneert niet. vervangen van het scherm helpt niet, dus zocht ik op internet naar andere opties. ik kwam tegen dat het de coil (spoel), of de IC kon zijn van het backlight. Weet iemand waar ik deze kan kopen? Ik zou deze graag zelf solderen, wat heb ik daar specifiek van soldeermateriaal voor nodig? dank bij voorbaat Knibber |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S moederbord kopen... | Robin026 | iPhone algemeen | 4 | 16-03-12 21:03 |
waar te kopen en functies | skinnytjj | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 21-06-11 14:00 |
Waar ga je de iPad kopen? | Matthipad | iPad algemeen | 6 | 22-07-10 20:41 |
waar kopen???? | barretje | Archief | 4 | 27-05-08 23:02 |
Onduidelijk waar te kopen | Rabin20 | Archief | 9 | 17-12-07 16:40 |
|
|