Simkaart van Iphone4 naar Iphone3G hoe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Omdat mijn Iphone4 het niet goed doet, ben ik die nu 2 weken kwijt. Ik heb nu een Iphone 3G kunnen lenen. Maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart van Iphone4 naar Iphone3G hoe?
Hoi,
Omdat mijn Iphone4 het niet goed doet, ben ik die nu 2 weken kwijt. Ik heb nu een Iphone 3G kunnen lenen. Maar als ik mijn simkaart hier in plaats geeft hij "Fout simkaart" aan. Ook bij instellingen staat dat de simkaart niet geprovisioneerd is. Op mijn Iphone 4 heb ik de laatste update IOS 5.0.1. de Iphone 3G heeft dit niet. Als ik de Iphone aansluit op mijn Itunes (om al mijn apps op het leentoestel te plaatsen), geeft Itunes aan dat er geen simkaart aanwezig is. Ik heb zelf een simkaart van KPN. Het leentoestel komt van T-mobile. Hoe is dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien een andere simkaartadapter proberen?
|
||||
|
||||
Simlocked.
Jailbreaken die oude 3g en unlocken.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone4 synch en IPhone3g reset | NoudH | iTunes | 1 | 20-08-10 21:58 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? | cappuccinotje | Archief | 2 | 11-12-08 15:01 |
Hoe nummers van simkaart van andere provider op Iphone ?? | j.junior | iPhone algemeen | 0 | 18-08-08 15:40 |
|
|