Voorzieningsprofiel afgelopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het voorzieningsprofiel MEinHouse is net afgelopen , ik weet niet precies war het inhoud en of dat erg is. Kan iemand mij dit vertellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorzieningsprofiel afgelopen
Hallo,
Het voorzieningsprofiel MEinHouse is net afgelopen , ik weet niet precies war het inhoud en of dat erg is. Kan iemand mij dit vertellen of zeggen waar ik zo'n nieuw profiel kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in de instellingen bij profielen; wie heeft het uitgegeven?
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe je kan vinden waar de uitgever staat, maar dat maakt toch niet uit?
Er staat wel gecontroleerd achter en ik heb het al sinds ik mijn apple ID aangemaakt heb een jaar geleden |
|
|||
|
|||
Hey. Ik heb net ook een melding gekregen dat het voorzieningsprofiel is afgelopen. ( binnen 29 dagen)
Weet er iemand wat dit inhoud? |
|
||||
|
||||
Ik ben nog steeds benieuwd.
Plaats eens een screenshot van de detailinfo? |
|
|||
|
|||
Heeft dit niet te maken met een developer account?
Bij mij staat er sinds gisteren bij voorziening: IOS Team Provisioning Ontvangen 3 juli 2013( toen is mijn developer account ingegaan) Verloopt 3 juli 2014 ( lukt me helaas niet om zo snel een afbeelding toe te voegen) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juli 2013 om 12:30 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals gevraagd is hier een screenshot.
|
|
|||
|
|||
Ik ben best nieuwsgierig.....Google heeft ook niks opgeleverd
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar is er een spelletje dat dit profiel gebruikt. Maar dat kan er niet zomaar opgekomen zijn. Zo'n profiel moet de gebruiker expliciet aanvaarden. Want het is blijkbaar niet op het iDevice gezet met de Apple Configurator of Xcode.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit zijn de spellen die op mijn iPad staan; - Coin Dozer - Real Racing 3 - Air Hockey - Echoes |
|
|||
|
|||
Real Racing 3 heeft in ieder geval GEEN voorzieningsprofiel
|
|
|||
|
|||
Voorzieningsprofiel . gewoon verwijderen en kijken welke spel het niet meer doet...kom je zo achter.
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus als je het verwijderd kan het ook over totaal iets anders gaan dat niet meer werkt. |
|
|||
|
|||
Men voorzieningsprofiel loopt morgen af. Spannend.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abbo bijna afgelopen.Wat nu?? | friki | Overige providers Nederland | 10 | 16-03-11 20:35 |
zakelijk abonnement afgelopen | libia | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-10-10 19:04 |
Abbonement bijna afgelopen | mdl | iPhone algemeen | 6 | 03-08-10 10:58 |
Dit weekend gebeurd, goed afgelopen | Th00mz | Chat en geruchten | 8 | 14-06-10 20:18 |
|
|