Overzetten van oude naar nieuwe IPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe IPhone, waarvan het abonnement in gaat op 21 mei. Kan dan ook pas het nieuwe simkaartje er in zetten. Ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten van oude naar nieuwe IPhone
Ik heb een nieuwe IPhone, waarvan het abonnement in gaat op 21 mei. Kan dan ook pas het nieuwe simkaartje er in zetten. Ik wil mijn gegevens van mijn oude IPhone overzetten naar de nieuwe. Echter 21 mei valt midden in mijn vakantie en ik verblijf dan in het buitenland. Kan ik al eerder de gegevens overzetten op mijn nieuwe IPhone, en pas op 21 mei het nieuwe simkaartje er in zetten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maak eerst een backup van je iphone met iTunes of icloud.
je kan je huidige simkaart naar de nieuwe iphone brengen (eventueel knippen) Ik ga er vanuit dat je een simlockvrij toestel hebt gekocht. Wat tegenwoordig meestal altijd zo is. Plaats daarna je back-up terug op je nieuwe iPhone. Laatst gewijzigd door Werner1963; 21-04-13 om 13:29. |
|
||||
|
||||
Saved games kan je ook opslaan met iExplorer indien je dat wil. (even ter vermelding)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden overzetten van oude pc naar nieuwe | ykema | iPad algemeen | 2 | 07-09-12 16:32 |
Foto: Hoe foto's van oude (verloren) iphone overzetten naar nieuwe | joekainie | Muziek, foto & video | 1 | 03-09-12 18:18 |
Data overzetten van oude naar nieuwe iphone | Frankkk | iPhone algemeen | 3 | 23-03-12 18:12 |
Foto: Foto's oude iPhone overzetten naar nieuwe | Timovich | Muziek, foto & video | 1 | 15-12-11 23:36 |
App van oude naar nieuwe iPhone overzetten | m-jay | iPhone Apps | 2 | 17-10-09 15:01 |
|
|